Gå til innhold

Noen gravide i Fredrikstad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen gravide, eller ute i permisjon, i Fredrikstad som har lyst til å møtes en dag? Jeg har nylig flytta til Fredrikstad med mannen min, og kjenner ingen her enda. Vil gjerne bli kjent med andre i distriktet som skal ha/ har fått baby i 2011 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 20 uker på vei, og bor i Fredrikstad. Er veldig for et BIM treff her i Fredrikstad ;)

Skrevet

Jeg er gravid med min første, som kommer i August :)

Er klar for et fredrikstad/østfold treff!

Skrevet

Jeg er også innflytter og kjenner ikke en sjel. Er ikke så flink til å ta initiativ, men blir med hvis andre gjør det ;-)

Skrevet

Hei, jeg er i uke 21, bor på Gressvik og er gjerne med på treff :o)

Skrevet

Det er et treff imorgen på Peppes i Fredrikstad kl 12. Litt kort varsel, men håper dere kan komme :)

Skrevet

Har selvfølgelig hatt eksamen i dag... Håper det ble noe av treffet, og at det blir et nytt snart? ;)

Skrevet

Oi det fikk jeg ikke med meg engang. Har vært hjemme med syk treåring i dag uansett. Neste gang, kanskje

Skrevet

Oi, det var litt for kort varsel gitt :)

Men NESTE gang da, SÅ er jeg klar :)

Skrevet

Jeg er 29 uker på vei og bor i Fredrikstad. Hadde vært veldig morro å blitt kjent med andre gravide.

Ta en titt innom bloggen min og kontakt meg der feks :)

www.babyonboard.blogg.no

Skrevet

jeg er 26 uker på vei og bor på Greåker så det er ikke lange biten til Fredrikstad. er mer enn gjerne med på treff:)

Gjest Gurimamma
Skrevet

Hei

Jeg er også innflytter, men holder hus i Rygge da.

Blir gjerne med Fredrikstaddamer på treff neste gang :)

Victoria

Skrevet

Jag är gärna med på träff i Fredrikstad jag med :) Väntar en liten kille, 26veckor på väg. Inflyttad så alltid skoj att träffa nya människor! :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er gravid i uke 26 og vil gjerne møte andre gravide også. Når møter dere neste gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...