Gå til innhold

All dressed up and nowhere to go...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag går ungene mine i 17. mai-tog med barnehagen og jeg skulle selvsagt dra og se på dem. Så viser det seg at bilnøklene er borte! Gubben har f*en meg klart å miste både reservenøklene (jeg fikk skylden av en eller annen merkelig grunn) og de nøklene jeg vanligvis bruker. Er det mulig! Jeg er høygravid og veldig hormonell så dette går ikke ubemerket bort, for å si det sånn. Flere med usannsynlig sløve menn?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er sur! Sånt vil man jo ikke gå glipp av. Veldig kjipt.

Mannen min er også veldig kjapp på å gi meg skylda for de merkeligste ting. Tror det krasjer med selvbildet hans at han kan miste noe, så synes det er naturlig å anklage meg for at jobbting eller verktøy mangler : )

Jeg driver med redebygging og kommanderer han rundt, så skal ikke klage for mye, men synes det er pussig at jeg hele tiden må minne om at vi ikke helt vet når babyen kommer og at det er kjekt å ha ting klart. Han har en visjon om alt som kan ordnes mens jeg er på sykehuset, og glemmer at vi har et barn til som han skal passe på da + at folk ikke blir lenge på sykehuset lenger. Så veldig kjekt om bilsete og vogn kom i hus snart, om seng ble montert og om han kan komme på hvor han har lagt babysengetøyet...

Skrevet

Haha, min mann er også sånn som utsetter ting til det siste og så blir det ikke gjort i tide. Huff, jeg som aldri skulle endte opp med en sånn mann. Min far er sånn som har alt på stell og er veldig systematisk og flink så jeg er vant til det, mens han jeg endte opp med er, som sagt, et rotehode. Han har alt for mange ting å tenke på og klarer ikke gjøre seg ferdig med en ting før han begynner på noe nytt. Jeg blir sliten av det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...