lille knerten Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Det er 16.mai og jeg synes det er en super dag å ha bursdag på. Fritt hvert år dagen etter uansett hvilken dag det er. Men terminen er ikke før 23 mai.... Har utført mange kjerringråd for å sette igang fødselen, jobbet hardt i hagen, sengekos, modningsakupunktur, igangsettingakupunktur osv, uten andre tegn enn masse murringer. Vil absolutt ikke ha i morgen, nei da kan hun heller holde seg til termin! Flere som meg? Ønsk mitt ønske om baby i dag lykke til:)
nr 2 ventes 23 mai-11 Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 jeg har også termin 23, og synes dagen i dag er fin for fødsel.men ser dårlig ut. vil absolutt ikke ha fødsel imårra, da får liksom babyen ikke dagen for seg selv
M&M+1 Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Jeg kunne også tenkt meg fødsel i dag Jeg har termin 18. da, men 17. og 18. er jo litt kjedelige dager å ha bursdag på.. Men om det er det han velger så blir det bra det også! Er ikke så mange timer igjen om vi skal rekke i dag akkurat, men slimproppen gikk kl 11 i dag tidlig og har hatt murringer siden så har jo et lite håp om at noe kan skje snart... Vi får se Lykke til til dere hvertfall så får vi bare krysse fingrene x
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå