pink82 Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Dere som har født, betyr det at det er lenge til fødsel? Skulle ønske jeg kjente litt mer tegn på at fødselen var rundt hjørnet... Vil ikke gå for lenge over tiden da det er blitt annslått at babyen vil være på ca 4 kg ved termin (17.mai) Noen som har erfaring med dette, eller føler det samme?
wjkcg Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Hadde ingen kynnere forrige gang, og riene kom først ordentlig flere timer etter at vannet gikk, så det trenger ikke å bety noe som helst. (Og fikk ei stor og fin jente på 4,6 kg, så kan også bare anbefale store babyer. De sover bedre og spiser bedre - og ser ofte mer ferdige ut. Litt mindre spurv).
summer85 Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Er ikke alle som får kynnere, jeg fikk ikke det med førstemann..fødselen startet med menssmerter som gikk over til å bli rier i løpet av ett par timer.... med nr 2 hadde jeg det mye de siste 8-10 ukene... å nå har jeg hatt det siden uke 27 ca.. er nå 36 uker på vei....
pink82 Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2011 Så godt å høre Da får jeg bare fortsette å vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå