Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Tja, først må jeg avsløre en noe pervers hobby jeg har, nemlig å "knipe" kviser og hudormer på mannen. Tror for øvrig ikke jeg er helt alene om den slags. Rettere sagt jeg VET at jeg ikke er det! Han har noen skikkelig fete hudormer på ryggen, som krever oppsyn og stadig tømming. Jeg holder ett tett øye på dem :-) Som dere kan tenke dere, er det ikke alltid det passer like godt på gå til med neglene, så nå var det en stor, feit moden en som jeg merket meg en morgen. På ryggen, skal det legges til. På et sted han ikke når selv. Dagen etter syntes jeg det passet bra å ta den, men da var den borte....... Slike forsvinner ikke av seg selv. Jeg merket meg både tilstand og dato på de forskjellige hudormene, og sa ingenting. Bare observerte. Ganske riktig: Det skjedde flere ganger, og spesielt når han hadde vært "hos en kamerat" på "jobbseminar" eller på "guttetur". Da jeg konfronterte ham, ga jeg ham rett og slett en oversikt over datoer, og spurte hvem hun var. Han forstod ingenting, og tror sikkert jeg er synsk eller noe. Han passer seg i alle fall veldig nøye for å være utro igjen.... :-) Og trikset holder jeg for meg selv...... Ideen kan antagelig brukes av flere. Vær så god!!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Det finnes mange rare mennesker i denne verden har jeg etterhvert begynt å innse. Det er en gal, gal verden vi bor i...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Det mest heslig innlegget jeg noen gang har sett!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Oh my God! Du må jo være en glede å bo sammen med! Tror du bør ta deg en tur til psykologen .... Villeste rådet!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Hahaha, denne var genial da!! Verken ekkel eller noenting!! Kjempelurt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå