Gå til innhold

UL i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det ul for å sjekke forholden, og vurdere om jeg skal på hormoner denne gangen også..

Veldig blandet følelse i dag, grugleder meg, men håper og satser på att alt er bra om vi får se ett bankende hjerte, er 6+2 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy, lykke til..

Skrevet

så gøy, jeg er også 6+2 og skal også til ul i dag.. håper vi får se det vi ønsker begge to. Lykke til!

Skrevet

Takk dere, lykke til til deg å *flux* :)

Skrevet

Ja da har vi vært på ul, fikk desverre ikke se så mye. Så måtte ta hcg for å se om det stiger.. Må jo inrømme att mitt håp er ute. Selv om det er tidlig og det kan godt være det er liv.. Noen andre som har opplevd å ikke finne liv på første ul, men som så hjertet senere? Skal på ny ul om en uke.. Blir en laaang uke kjenner jeg:(

Skrevet

Nå har ikke jeg hatt UL så tidlig som 6+2, men har hørt om flere som har hatt UL på slutten av uke 6 som ikke har sett noe, men når de kom tilbake uken etter, var det et bankende hjerte der.

Alt håp er langt i fra ute..

Skrevet

Jeg var også på UL i dag og fikk vite at jeg er 6+2. :) Herlig å se et bankende hjerte.

Fikk veldig uklare bilder og målinger, var så vidt jeg så fosteret så jeg får komme tilbake når jeg er ca 9 uker, for mer nøyaktig måling.

Gynekologen advarte meg på forhånd at det var ikke sikkert vi ville få se noe så tidlig... Så ikke mist håpet!! :) Håper du får se noe på neste UL!! :)

Skrevet

Hei hei

Huff så kjedelig, men det kan være du er litt "etter" i forhold til hva du tror. Jeg var for en uke siden, 5+2 og da så jeg ingenting, en bitte liten fostersekk og noe på 1-2 mm, og rusket kunne man bare se om man la godviljen til.

Min ul i dag gikk bra, jeg så et lite rusk, med hjerteaktivitet, crl 7 mm så alt er som det skal, enn så lenge. krysser fingrene for deg og at det går bra.

=)

Skrevet

Ja da har jeg fått svar på HCG og det var heldigvis bra. Så da er det full rulle med hormonkur. Og ny UL til mandag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...