Suss@ med 3 gutter Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 I dag er det ul for å sjekke forholden, og vurdere om jeg skal på hormoner denne gangen også.. Veldig blandet følelse i dag, grugleder meg, men håper og satser på att alt er bra om vi får se ett bankende hjerte, er 6+2 i dag.
*flux* Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 så gøy, jeg er også 6+2 og skal også til ul i dag.. håper vi får se det vi ønsker begge to. Lykke til!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2011 Takk dere, lykke til til deg å *flux*
Suss@ med 3 gutter Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2011 Ja da har vi vært på ul, fikk desverre ikke se så mye. Så måtte ta hcg for å se om det stiger.. Må jo inrømme att mitt håp er ute. Selv om det er tidlig og det kan godt være det er liv.. Noen andre som har opplevd å ikke finne liv på første ul, men som så hjertet senere? Skal på ny ul om en uke.. Blir en laaang uke kjenner jeg:(
Musemor med tre søte små Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Nå har ikke jeg hatt UL så tidlig som 6+2, men har hørt om flere som har hatt UL på slutten av uke 6 som ikke har sett noe, men når de kom tilbake uken etter, var det et bankende hjerte der. Alt håp er langt i fra ute..
Blinkimom Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Jeg var også på UL i dag og fikk vite at jeg er 6+2. Herlig å se et bankende hjerte. Fikk veldig uklare bilder og målinger, var så vidt jeg så fosteret så jeg får komme tilbake når jeg er ca 9 uker, for mer nøyaktig måling. Gynekologen advarte meg på forhånd at det var ikke sikkert vi ville få se noe så tidlig... Så ikke mist håpet!! Håper du får se noe på neste UL!!
*flux* Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Hei hei Huff så kjedelig, men det kan være du er litt "etter" i forhold til hva du tror. Jeg var for en uke siden, 5+2 og da så jeg ingenting, en bitte liten fostersekk og noe på 1-2 mm, og rusket kunne man bare se om man la godviljen til. Min ul i dag gikk bra, jeg så et lite rusk, med hjerteaktivitet, crl 7 mm så alt er som det skal, enn så lenge. krysser fingrene for deg og at det går bra. =)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2011 Ja da har jeg fått svar på HCG og det var heldigvis bra. Så da er det full rulle med hormonkur. Og ny UL til mandag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå