Silkemage Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har billett til Bon Jovi konsert om en måned, er da ca 33 uker på vei. Begynte å tenke på om det er trygt å gå på konsert når man er gravid, noen som vet? Det jeg er mest bekymret for er høy lyd, og trengsel. Har aldri vært på konsert før, så håper noen kan hjelpe meg
Kenga Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Spørs vel litt på hvilken type konsert... dvs hvilken type band? Har du ståbillett eller kan du sitte? Lyden tror jeg ikke du skal bekymre deg for, er vel heller trengselen og evt varmen som kan bli plagsom...
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Går så fint så med tanke på lyd osv Jeg var på konsert da jeg var ca like langt som deg,og det var Foo Fighters og Queens of the Stoneage Syntes det gikk greit med trengselen også,jeg stod helt fremme,og var flink til å dytte vekk de rundt meg
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Jeg var på Metallica i Spektrum sist jeg var gravid, ca 33 uker på vei eller rundt der. Men vi hadde sitteplasser ettersom bekkenet mitt ikke akkurat tillot meg å stå rett opp og ned i flere timer i strekk. Lydmessig gikk det helt fint, tror jeg da. Hun virker ikke ha noen varige men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå