Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, mandag 16.mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin i morgen :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

termin idag....og ingenting skjer....snufs

Skrevet

Tolv igjen. Er ganske klar, men av hensyn til treåringen håper jeg babyen kan drøye til over 17. mai...

Skrevet

16 igjen her!

Og nå kan småen bare holde seg der inne til onsdag altså hehe :) Er veeeeeldig klar for at han skal komme men ikke i morgen...

Meeeen med min flaks så begynner det vel i kveld slik at han kommer i morgen, typisk min "flaks" :P

Skrevet

termin i dag:) spennede!!!!!

Skrevet

40 dager til termin, og høygravid! :)

Skrevet

45 dager=)

Skrevet

43 daga igjen ifølge menstermin og 47 ifølge ul-termin:) snart høygravid :D men han kan vente litt enda,har jo helt glemt å sende inn papirer til nav osv :o:( må sette på varsel på moben tror jeg...føler meg så sinnsyk treig,noe jeg mest sannsynlig er også:) formen deres da?her er alt bra.mye kynnere,halsbrann og plutselig kom vannet i føttene og henda,men skal ikke klage :D tross alt verdens beste gave jeg får ut av detta :D gleder meg så masse til nr to kommer :D

Skrevet

55 dager igjen i dag!!! Det går såå fort! -Nesten for fort! - men er tungt nok både i bekken og rygg..

Skrevet

69 dager...Hvis jeg da trekker fra 5 , så er det menstermin om 64 dager... og hvis jeg trekker fra 14 dager (hvis hun kommer før tida som de andre 2) så er det jo bare 50 dager da :0) hehe, Oi, da er jeg jo snart høygravid, hihi...ønsketenkning...

Hadde ikke gjort noe om dagene gikk litt fortere nei... :0)

Skrevet

Fryktelig fryktelig lenge igjen:( Hele 81 dager.

Skrevet

9 dager på overtid.......... :( hvis ingenting skjer skal jeg på overtidskontroll på torsdag.......spennende,så uansett har vi prinsessen her snart,men hadde vært kjekt om hu kommer av seg selv.

Skrevet

Fire dager over termin idag... Egentlig greit nå om han venter til den 18, men hjertelig velkommen når som helst!:))

Skrevet

MT i morra, og ULT om 14 dager. Håper på et sted i mellom :-)

Skrevet

1 dag ijenn her, hm.. Håper fødselen drøyer til 18mai, da har vi jordmor på vakt ijenn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...