Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, mandag 16.mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 dager til temin. Så nå er det ganske spennende dager! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager!!! Kjempe spennendes! =)

Skrevet

9 dager her og jeg synes også det er ganske spennende...har mye kynnere som kan vere ganske vonde....:)

håper bare jeg går over 17.mai......

Skrevet

70. imorgen er jeg nede på 60-tallet :)

Skrevet

2 dager over termin ;p så håper virkelig prinsessa holder seg inni til etter 17 mai ..

Skrevet

4 dager igjen her. Hadde vært greit om den lille hadde ventet til etter 17 mai ja, men etter d er d fritt frem.......

Har en følelse at jeg går over denne gangen også, selv om jeg har hatt vonde kynnere i lengre tid.... men men, ho kommer nok når ho er klar for det.....

Skrevet

3 dg til termin. Men, har så mye vondt på natta at nå kan han bare få komme. Til og med på selveste 17 mai, som for øvrig pappan har spådd hele tiden...

Skrevet

70 dager til termin! Føles som en evighet til! Muligens blir det et par uker før hvis jeg blir igangsatt.

Skrevet

Her er det 26 små dager igjen :)

Skrevet

Mange nok ;) 73 dager :)

Skrevet

Er vel 11 til ks. Men nå er jeg sengeliggende pga bekkenløsning og skiveprolaps, så helt i orden om hun vil ut litt før.

Skrevet

7dager igjen... Phu er rimelig lei nå altså... Har noen vonde kynnere nå, og i natt trodde jeg at d ville begynne. Men neida... =( Håper hun vil komme nå snart, alle er rimelig lei av venting nå!

Skrevet

4 dager igjen...

Skrevet

47 dager til menstermin, 49 dager til ul-termin:)

Skrevet

39!! Har ikke skjekka det før nå, plutselig høygravid:)

Skrevet

12 dager igjen, nå er jeg klar!

Skrevet

Termin i dag :) Nå kan babyen vår bare komme! Lurte oss godt i natt da jeg lå i 4 timer med vonde tak i mage og rygg med ca 10 minutts mellomrom.. Men neida.. Ble ikke til noen ting og stoppa opp på morgenkvisten.. :( Er så klar for å se jenta vår nå!! <3

Skrevet

Termin idag :) iiih

Skrevet

41 dager igjen..... HØYGRAVID i morgen - iiiiiik :-)

Skrevet

23 dager igjen, gleder meg stort til å treffe gutten vår <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...