Shamy Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Trenger litt hjelp! Har veldig på følelsen at det har klaffet denne mnd! Jeg er 7 dpo og ikm søndag 22. Er det for tidlig å teste? Skal i en middag med vin og festligheter i dag (16.mai) og har ikke spesielt lyst til å drikke dersom jeg skulle være gravid.jeg vet folk vil snakke om at jeg ikke drikker osv.. Hjelp!
Aeris☆ Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Heisann Jeg har også ikm på søndag (tror jeg), og jeg skal også i selskapeligheter i dag med alkohol til. For min del så synes jeg det er for tidlig å teste enda. Det er godt å vel en uke igjen til det kan vises noe, og jeg tenker at litt alkohol ikke skader når det er snakk om å drikke før ikm. Trenger ikke å ha en hæla-i-taket-fest,men heller drikke måteholdent, og ha i bakhodet at det kaaan være noe i magen. Var jo noen som skrev tidligere her at de hadde vært til legen, og han hadde sagt at det ikke hadde noe si om man drakk litt alkohol mens man var prøvere. Håper dette hjalp noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå