Gå til innhold

Spørsmål: Utskrapning og blødning

Gullis :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hvilke erfaringer dere har? Jeg tok en utskrapning etter MA forrige mandag, Har ingen smerter men torsdag beg jeg å småblø litt noe som har vedvart. Kan godt gå nesten en hel dag med bare litt spotting men så blør det litt igjen, er dette normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann....

tror det er mye forskjellig... har hatt 2 utskrapinger ... etter den siste har jeg ikke hatt en dråpe..... i det hele tatt men første gangen da hadde jeg småblødninger... og så fikk jeg 4 dager med en del mer blødning for så å gi seg igjen..... men hadde da 14 dager totalt med smøblødniger... men jeg fabt siden ut at da b lødningene tok seg opp var det nok mens for jeg testet da ca 14 dager etter med el test og den var positiv... har litt inntrykk etter å vært her en del at det er flere som muligens har en "mens" etter utskrapingen bare en ikke tenker at det er det....

Håper det går bra med deg......

klems

Skrevet

Tusen takk me5, føles akk som du sier at jeg har fått mensen nå. Føles egentlig ikke ut som en fortsettelse av utskrapningsblødningen. Nå slo jeg meg litt med ro med det følte jeg :). Det går egentlig ganske greit. Er spent på når kroppen kommer i vanlig syklus igjen :).

Hvordan er det med deg? Hvor er du i løypa?

Skrevet

hei igjen...

jeg tok jo en el test slik at jeg fikk bekreftet at det var mens syns det var ganske ok.....

jeg hadde en ma i uke 12+5 i okt. for så å ha 2 perioder med positiv test i ca 5 uker + en ny ma i uke 7/9 har nå fått el tilbake og venter på mens men tenker jeg vil roe det litt nå.... jeg kjenner at jeg har komt til et punkt der jeg bare vil se hva som skjer... jeg har 2 barn fra før og er godt fornøyd med det!!!!

Men skulle det slå til er det bare koz..... men jeg kjenner jo på det at skulle det gå gale flere ganger da vet ikke jeg om jeg bare vil slå meg til ro med mine skjønne barn;-) Selv om jeg syns det var ganske tøfft den første gangen.... føler jeg liksom ikke at jeg på noen måte har tatt det på samme måte denne andre gangen.... nå var jeg liksom klar over hva som skulle skje..... og det ga liksom en annen ro....

ta vare på deg selv ... og bare prat masse om det det er godt å få det ut!!!! Og tiden leger alle sår- FAKTISK

HA EN FIN DAG

Skrevet

Tusen takk igjen, det er utrolig fint med dette forumet. Mannen min har ikke så mye behov for å prate om det og egentlig ikke jeg hele tiden heller. Får faktisk mest ut av å prate ting ut her inne. Folk som ikke har opplevd det selv sier så mye rart..tenker seg ikke om. Som feks å spørre meg om jeg bekymret meg veldig siden jeg også hadde en SA i desember og om det kunne ha gjort at det gikk galt. Heldigvis er jeg trygg på at det ikke hadde noe å si men likevel..

Jeg har 3 barn fra før og fyller førti til høsten så jeg burde vel vært fornøyd. Og det er jeg jo :). Men har ny mann, han har ingen barn og jeg kjenner at jeg så gjerne skulle opplevd dette vidunderet med han. Men jeg er sikker på at det går til slutt. Veien kan bare være mer kronglete når man er eldre ...

Jeg synes også det har gått lettere denne andre gangen. Merkelig nok for var kommet lengre nå. Men kjenner at jeg trenger en liten pause ;)

Skrevet

Hei igjen...

jeg tror at når man opplever det en gang blir alt litt mer virkelig og ikke bare sånn som hender med andre.... jeg har jo alltid vært klar over at det er kjempe normalt å miste..... men når det var et faktum ble jeg helt satt ut... slik hender jo ikke oss ;-)

men det går over ..... men jeg kjenner det var bra å få litt ro.... sist gang kunne jeg ikke vente med å komme fra sjukehuset før jeg håpet på positiv test.... men nå er jeg helt rolig...... og for deg også som har tre fra før.... så vet du jo at det går ann ;-) tror det er verre for dem som er førstegangs gravide.....

Og det med alder.... det er jo mangen som ikke starter før de er i midten av 30 årene....;-) jeg er selv 31 år

men tvi tvi til deg også ;-)

he en fin 17 mai feiring i morgen da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...