nr2-imagen:) Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Lurer på om jeg kann fullamme med skjold så lenge jeg vil eller mister jeg melk når jeg bruker skjold?
Livsnytermamma Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Fullammet i 5 mnd med skjold, og plutselig tok han tak uten.. Jeg hadde ingen problem med å opprett holde melka utenom helt på slutten da han ble større og krevde mer mat. Da pumpa jeg en gang til dagen i tillegg, men jeg tror nok jeg måtte gjort det uansett skjold eller ikke En venninne av meg fikk beskjed fra barsel omat hun 'måtte' pumpe hver dag for å holde produksjonen oppe, men det tror jeg ikke er noe vits.Ikke for meg hvertfall. Uansett mister man jo ikke melka helt plutselig, så jeg tror du fint kjenner når det er behov for evnt å måtte pumpe i tillegg. Mitt tips er å ha babyen din kun få ett bryst til hvert måltid så langt det lar seg gjøre, for da suges det 'tomt' hver gang, og så tilbyr du neste ved neste måltid. Det er jo også slik at fløtemelka kommer til sist
mastermind Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Nr 1 amma jeg med skjold hele tiden. Gikk helt fint, bare litt stress
LittLykkelig Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Amma med skjold hele tiden jeg også. Aldri noen problem med produksjonen, så for meg reddet det hele amminga. Slutta når han var 8,5 mnd fordi han ikke ville mer. Det beste av alt; brystvortene mine er ikke medtatte etter amming i det hele tatt
*Lissi* Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Ammet eldste jenta i nesten 9 mnd. med skjold. Gikk helt fint det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå