Gå til innhold

mistet mobilen i hodet på min 8 uker gamle baby!!!!

Anbefalte innlegg

Inatt kl 05, kom jeg borti mobilen min som låg på nattbordet, snuppa låg i bagen på golvet ved senga, vi var på besøk.. derfor låg hun der.

Hun våknet med et kjempeskrik og gråt litt. Fikk mat og sovnet.

Dette har plaget meg i hele dag, er så redd for at hun er blitt skadet! Hun har spist godt i dag, den eneste forskjellen er at hun har sovet mer enn hun bruker..

Hun fikk et rødt merke midt på hodet, bittelitt hovent!...

Ellers smiler hun og pludrer når hun er våken..

Jeg såg for meg at hun fikk hjerneblødning og hjernerystelse osv osv..

Stakkars jenta mi, jeg har så dårlig samvittighet!!

Fortsetter under...

Ho har helt sikkert ikke tatt skade av det! En jeg kjenner mista et kamera i hodet på babyen sin da den var noen uker gammel, og det gikk så bra så :)

Men jeg skjønner at du blir redd. Min på 8 mnd trilla ned fra senga vår i går, og gikk i gølvet med hodet først :/

Det var skikkelig ekkelt da det skjedde, men de tåler mer enn det ser ut som :)

at de skrike er et BRA tegn hvis de har slått hodet!! Det er hvis de blir helt stille du skal bli litt bekymret.. hvis de i tillegg blir trøtte, apatiske osv så bør man få sjekket det!!

Så jeg tror du kan slappe av.. legen min sier at hodene til de små rett og slett er skapt for å tåle litt. Som sagt over så får de en skikkelig trøtt av å bli født vaginalt..

Snuppa mi (7 måneder) har bl.a. slått hodet i tv-benken.. gikk så bra så!

Jeg mener altså ikke at man ikke skal passe på og at det ikke gjør noe om de slår hodet, men ting skjer og med mindre vi skal la de små gå med heldekkende beskyttelsesdrakt og hjelm 24 timer i døgnet så må vi regne med at det blir litt knall og fall :)

Så slapp av, og husk at hvis snuppa di slår hodet igjen og blir trøtt, stille, gråter ikke osv så bø det sjekkes av lege!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...