Gå til innhold

Har jeg gjort mitt livs tabbe?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ok, jeg vet dette er muligens feil forum å spørre om råd, men jeg kan ikke spørre noen andre.

For å gjøre en meget lang historie kort;

Jeg hadde visst nok eggløsning forrige helg og hadde ubeskyttet sex med en venn fredag kveld, angret veldig, tok NorLevo ca 12 timer etterpå, så finner jeg og min ekskjæreste sammen igjen etter 3 måneder fra hverandre på søndag kveld. Vi har da sex, jeg tenker ikke på beskyttelse siden jeg da har tatt angrepillen 48 timer før og tenker at "toget er gått" i denne syklusen.

Nå føler jeg meg meget merkelig i kroppen og kan ikke forvente en evnt. positiv test om 4 dager.

I mellomtiden er det bursdagsfester, bryllup og 17.mai, altså situasjoner hvor man nyter alkohol.

Jeg leser og googler meg ihjel om angrepillen, er det mulighet for at jeg er gravid, om jeg kan ha blitt befruktet før jeg tok pillen?

Dette er vanvittig flaut, jeg er ingen 16 åring som har hatt sex i fylla, jeg er voksen og oppegående. Men var veldig dum den helgen.

Fortsetter under...

Vel, vil du ha barn? I så fall får du ta det derfra.. Ja, du kan være gravid, angrepillen er jo langt fra 100 % sikker. Du har kanskje testet nå? Du skriver at du er voksen, da har du sikkert mer å gå på enn ungjentene her inne. Flaut og flaut, voksne damer har tross alt et sexliv og (vanligvis) mer å gå på enn pur unge jenter. Men du lurer kanskje på hvem som er faren.. Vær ærlig, si det som det er, du var jo faktisk ikke i fast forhold med noen av dem på evt befruktningstidspunkt. Slikt skjer! Vil din nytilbakevunnet-eks ha barn, og hakket verre (bedre), vil han ha en annens barn? Noen vil det, og da er jo problemet forholdsvis løst

Vær uansett åpen, og skulle din (ferske) nytilbakevunne kjæreste synes at saken er overkommelig, så er jo ting greit. Hvis ikke , atr du det derfra. Livet svinger oss rundt, og det dummeste vi gjør er å bløffe om slike ting. Lykke til! Disse gutta er jo ikke "skyldfrie" de heller. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...