gutt05maijente11 Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Jeg er 2.gangs og ved sist fødsel kom det litt avføring når jeg presset ut lillegutt. Fikk klyster, men dette kan jo ikke ha tømt meg helt eller ventet jeg rett og slett ikke lenge nok med at klysteret fikk full effekt? Noen av dere som har erfaring med hva eller hvor lenge klysteret skal fungere før man trykker for å få tømt meg helt?
Mai 11 Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Jeg fikk ikke klyster med 1 mann, noe som resulterte i samme skjebne som du opplevde dessverre. ( Styrtfødsel, så rakk ikke ) Med nr 2 fikk jeg vel klyster ca 6 timer før han kom til verden, da gikk det veldig fint - fikk tømt meg helt. Skjønner at du tenker på dette. Var veldig opptatt av dette ved nr 2 jeg også. Nå kommer straks nr 3, og jeg skal definitivt ha klyster denne gangen også.
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Jeg fikk klyster sist, og det hjalp 100% mtp uønsket avføring for min del. Kan det hende du ikke fikk nok tid til "tømming"?
cathoz Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Heisann;) Jeg er 4 gangs og har hatt klyster 2 ganger og en gang uten! Min erfaring er at om du er fullpakka med tette rier når du kommer inn blir det bare ubehagelig med klyster for det er jo ikke akkurat en gang på do besøk så er du tømt. Kom mer avføring da jeg fødte med klyster enn uten og kommer ikke til å ha dette denne fødselen heller da jeg opplevde det som griseri! Men som de sier ovenfor også så har det nok noe med om det blir nok tid til at du får tømt deg før riene blir så tette at det bare lager mer ub ehag! Lykke til;)
Jordbæret <3 Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har hatt veldig kjappe fødsler, men har rukket klyster. Den første gangen rakk jeg det ikke og det ble som HI sier, det kom avføring og det syntes jeg ikke var noe særlig. De to neste gangene holdt jeg igjen så lenge jeg absolutt klarte og jeg tømte magen bare en gang så var det gjort. Og det kom ikke noe avføring når jeg presset ut barnet selv om fødselen kom kjapt etter klysteret. Men jeg hadde ikke rier da jeg tok klyster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå