Eplelykke Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Dette er første prøveperiode for oss, på vårt første barn. Selv om jeg har lest litt og kikket litt her på forumet, føler jeg meg merkelig blank når jeg er oppi det selv. Er det virkelig slik at jeg må vente til ikm (?) før jeg kan teste? Synes selvfølgelig jeg har mange symtomer allerede, og kunne ønske jeg bare kunne teste, og få det overstått, slik at jeg slipper å skape forventninger her. Hmm. Å holde seg nøytral til alt dette, blir ikke helt lett merker jeg...
SNURF 5 GUTTER Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Du kan teste fra 7 dpo men da må du tenke at egget kan gå til grunne. Tester du 7,8,9 dpo så finnes det tester på 10 mlu. Billigtester fra 9 dpo og oppover. Men kroppen er ikkje like og noen produserer for hcg og andre treigt. Jeg testet posetift 8 Dpo og det var nervepirrande om testen vart sterkere for kvar dag. Og tanken var tenk om det er kjemisk gravid. Det står mykje info på Pernille.info Lykke til
Eplelykke Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2011 Takk for svar, og gratulerer med graviditeten Mange uttrykk jeg må sette meg inn i ser jeg Prøver meg med et spørsmål til: Er det slik at man alltid skal teste med morgenurinen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå