Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 31, og den siste uken har jeg vært såå kvalm!! Sleit mye med kvalme fra uke 4 til uke 14, men etter dette har jeg vært i knallform egentlig..

Men som sagt, den siste uken har jeg vært mye kvalm, og kynnere er det også nok av!

Noen fler???

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også kvalm, blir man kvalm av kynnere?

Skrevet

Er 30 uker på vei og kvalmen kommer og går. Men den er ikke så intens som den var da jeg var 3-4 mnd på vei. Og så går den fortere over. Nå er det spes om morningen før jeg får spist at jeg kan kjenne det kommer bølgende kvalme og det hender at jeg brekker meg, men når jeg har brekt meg et par-tre ganger så er det over. Så det er absolutt til å leve med sånn som det er når. men irriterende for man føler seg jo veldig ferdig med kvalme. Jeg har også masse kynnere, men tror ikke det har noen sammenheng.

Skrevet

JA! Jeg har tenkt at jeg kanskje blir så sliten at jeg blir kvalm, men er også ofte kvalm etter frokost. Da burde jeg ikke ha rukket å bli sliten. Har kommet tilbake siste 2 ukene. Ikke sånn av jeg spyr, bare føler at jeg holder på å gjøre det. Det er som om det ikke er plass til maten lenger.

Skrevet

er også litt kvalm, men ikke sånn at det plager meg..

Barnet trenger mer næring og sånn nå når det vokser mest, så jeg tror det er derfor (føler jeg har hørt det en plass).

Skrevet

Kvalm her også. Men her skyldes det halsbrann.

Slapp unna svangerskapskvalme i 1. termin, men fikk altså kvalme i forbindelse med halsbrann i slutten av 2. termin og nå. Skyldes at magesekk og alt blir presset oppover her. Men heldigvis varierer halsbrannen/kvalmen veldig fra dag til dag.

Knasker Lovehearts til den store gullmedaljen! ;-) Jordmor foreslo mandler, når jeg ba om alternativer til alt det søte, men det funket ikke på meg. Så tilbake til Lovehearts...

Hold ut! :-)

Skrevet

Glemte å si at jeg er i uke 31 jeg også.

Skrevet

Ja, fikk kvalmen tilbake i noen jeg også, men så forsvant den igjen av seg selv. Kynnerne har tatt seg opp i tillegg til maserier - lå våken flere ganger i natt og pustet meg gjennom de. Er det ikke herlig? :P

Skrevet

i noen uker skulle det stå :) Har tydeligvis ammetåke også!

Skrevet

''Godt'' å høre at det bare ikke er meg :)

Går jo greit med denna kvalmen da, men skulle liksom ønske at den ''tipp-topp-formen'' skulle holde seg en stund! Eller ihvertfall litt lengre.

Og nå som det har begynt å bli varmt, har matlysten minsket i tillegg! Men får da alltids dytta innpå noe mat ;)

Er jo verdt alt ''strevet'', så det er utrolig hva man holder ut! Har startet nedtelling for lenge siden nesten, og er klar for å hilse på den lille prinsen vår :) Men må nok vokse seg litt større først =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...