Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere på disse små nå i sportsdelen?

Jenta vår er snart 6 mnd og innimellom må vi nå bruke sportsdelen, er våken på tur og vil da opp å se.

Hva har dere på av klær???

Vi har en Lille lille sommer vognpose med ull som vi nå bruker.

Men i sportsdelen kommer jo overkroppen mer til syne på en måte om dere skjønner..

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har akkurat byttet over til sportsdelen. jenta mi er 8 mnd, å i vogna har hun bomull stømbebukse el bukse og bomull body. på overkroppen har jeg en tynn vindjakke, jeg har denne:

http://www.minsommerfugl.no/display.aspx?menuid=129&prodid=5729

å lue i bomull. på varme dager har hun kun et teppe over, mens på kaldere dager med vind har hun tynn dyne over. skal hun sove å jeg legger ned ryggen, tar jeg av jakken å hun ligger kun i body og bukse.

hun er akkurat passe varn da :)

Skrevet

Litt vanskelig å gi råd når du ikke sier noe om hvor i landet du bor. Utrolig forskjell på temperatur og vær i dette landet!!

Skrevet

jeg bor i Oslo, og snuppa er 7 måneder..

I sportsdelen ligger hun på skinn, og har som regel kun et teppe over seg (tynn dyne hvis det er kaldt).

Nå som det har vært så utrolig varmt her har hun kun hatt på strømpebukse, tights eller bukse og en bomullsbody - utenpå har hun f.eks. en cardigan, hettejakke og/eller vindjakke (hvis det er mye vind).

Tynn lue hvis det er kaldt, kun solhatt/skaut hvis det er godt og varmt!

Som sagt over så tar jeg også av jakka når hun skal sove :)

Skrevet

jeg bor på vestlandet :) mi ligger også på skinn i vogna foresten:) min erfaring er at det er bedre med mindre klær å heller en god dyne, så kan du heller ha et teppe tilfelle det blir for kaldt, eller vis det blir for varmt tar du av dyna å bare bruker teppet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...