Gå til innhold

Påkledning i sportsdel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere på disse små nå i sportsdelen?

Jenta vår er snart 6 mnd og innimellom må vi nå bruke sportsdelen, er våken på tur og vil da opp å se.

Hva har dere på av klær???

Vi har en Lille lille sommer vognpose med ull som vi nå bruker.

Men i sportsdelen kommer jo overkroppen mer til syne på en måte om dere skjønner..

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig for oss å si siden vi ikke kjenner babyen din og været varierer. Prøv deg frem du.

Skrevet

Min datter er 9 mnd. Vi har brukt sportsdel i 4 mnd. Det er litt vanskelig det der med klær. Du kjenner jenta di best:) ta på en jakke, votter, lue og noe i halsn hvis hun skal sitte oppe å se, føl deg fram. Litt varmere klær på overkroppen siden den synes mer, bedre å ha for mye klær på enn for lite. Bedre å ha nåt å kle av enn å kle på hvis du ikke alltid tar med deg ekstra klær. Jeg bruker vanlig bukse når hun skal sitte i sportsdelen fordi hun sitter i vognpose. Men er jo det hvis du må ta henne opp å bære henne, da kan hun fryse med kun bukse på. Til vårs vogn bruker vi ofte allværstrekk/stormtrekk pga at sportdelene er mer åpne og da bruker jeg ikke å ha votter på, tar med votter på turen. Skal min datter sove i vognen har jeg en tynn ulldress, votter, lue og noe i halsen. Den vognposen vi har går ganske langt opp. Har en sovevognpose og en vognpose som overkroppen er mer synlig.

Håper du ble litt klokere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...