nr 2 kommer i august Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Hei alle sammen... er nå kommet ganske langt, men allikevel er det ganske langt unna. Jeg spydde frem til uke 18 og i uke 20 begynnte bekkenet å plage meg så dette svangeskapet føles veldig langt allerede, men det er jo enda leenge igjen...er det fler som begynner å ønske seg ferdig? kan ikke huske at det var slik med nr 1....hmmm...men var i bedre form da selvsagt så det utgjør vel kansje den store forskjellen. det positive er at spreller den lille prinsessen rundt dagen lang så man ikke blir bekymret hele tiden. lykke til jenter. stå på siste biten inn
LilleS Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Heisann! Jeg har termin 11.august, så vi er jo ganske likt Har også plager med bekkenet, så begynte på aktiv sykemelding i dag (etter 2 uker full sykemelding), men ligger jaggu på sofen i dag også. Kvalme, hodepine og ørevondt! Kjedelig, men satser på det går over til i morgen Er vårt første barn, men kjenner at de siste mnd blir lange. Er fryktelig utålmodig fordi jeg vil møte lille snuppa i magen, men synes også det er litt vanskelig å ikke "fungere" på normalt sett. Er vant til å være mye i aktivitet, så gleder meg til å slippe diverse plager. Kjempe fornøyd med å være over i 3.tri da
snart3co Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Hei dere Jeg har termin 15 august.. så ganske likt her også :-) Formen er veldig bra, så jeg kan egentlig ikke klage på noe som helst.. MEN føler likevel at det kunne gått FORT frem til termin nå En kombinasjon av at jeg begynner å bli lei av å "låne ut kroppen", og at jeg gleder meg helt villt til å treffe den lille prinsessen :-) Hvordan er formen deres ellers da? Har dere begynt å få saker og ting på plass til den lille? Jeg er førstegangs, så her begynner det meste å komme på plass. Er jo livredd for å ikke ha kontroll på alt tilbehøret når nurket kommer
RebekkaWest Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Termin 18-august, men fått keisersnitt rundt 11. Har det helt jævlig for tida, spyr og får ikke sove. Det blir som en vondt sirkel - er jeg sliten blir jeg bare mer uggen. Mannen min synes det er slitsomt med meg, han skulle prøvd en dag i denne kroppen her!!! Har ei jente fra før som gleder seg masse.. Kjenner på meg at dette kan bli et langt trimester ja! Noen som har noen tips mot verking i hoftene? Vi får holde ut.
zita76 Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Hei,hei, har termin 14, og d begynner å bli veldig stort på magen:) 2 mann for oss som kom som en stor overraskelse da førstemann er prøverørsmetoden for 5 år siden. Og uttallige forsøk de siste årene endte i en ma for et år siden. Da bestemte vi oss for å kose oss i en fam på tre:)så dette er stasbog skummelt: nå er jeg i rede fasen! Formen har vært grei, men ble sykmeldt for to uker nå grunnet allergi og bekken. Merker at jeg er fem år eldre! Lykke til fremover!!
mev 71 Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Eg har termin 15 august. kyropraktor fungere fint for mine hofter og låst bekken. Ble mykje bedre etter 2. behandling. Høres ut som du har det virkelig ille,det er ikkje gøy å være kvalm så lenge. Lykke til og hold ut:-)
Tuppen.oglillemor Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har termin 26.august, så er litt etter deg da, men ikke så mye. Har begynt å bli litt utålmodig nå. Men det er like greit at den lille holder seg inne en god stund til da jeg skal ha 4 eksamener til og flytte inn i ny bolig å få det på plass før han kommer! Jeg var på en ekstra ul i dag og siden ale målene var fine byttet jordmor litt over til 3D. Hihi, det var stas! Det var iallefall ingen tvil som hvem som var far (det har det forøvrig aldri vært da..) for nesten var helt lik Er herlig å se han, så jeg gleder meg sånn til jeg får se han på ordentlig!
2små,rosa&blå Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Har termin 08 aug og har nettopp fått svangerskapspenger for deltidsjobben min som bartender. Så ikke mere jobbing på meg (-: Nå skal jeg bare prøve å slappe av og kose meg med datteren min de siste månedene. begynner å føle meg veldig tung da, så håper ikke jeg legger på meg så fryktelig mye mere. Slutt med sukker og snop for lenge siden, men likevell bare eser jeg ut! hehe.. Skikkelig uvandt da jeg pleier og ligge på rundt 50 kilo.. Snart oppe i 70 nå! 3Dul om en uke.. GLEDER MEG!
Vermilion Skrevet 16. mai 2011 #9 Skrevet 16. mai 2011 Termin 12 her! Tida går kjempefort! Men..er vi ikke i 2 tri. enda? Kanskje bare jeg som er forvirra, hehe..
MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 16. mai 2011 #10 Skrevet 16. mai 2011 Også termin 12.08. Mener jeg flytter over til 3 tri til lørdagen, så har vel tjuvstarta ;P
Ooops I did it AGAIN Skrevet 16. mai 2011 #11 Skrevet 16. mai 2011 Har også termin 12.08. Var på kontroll i dag og legen påsto jeg er 28 uker i dag nøyaktig... Trodde det var i morra jeg;) Tiden går usannsynlig fort denne gangen. Hatt et veldig "lett" svangerskap denne gangen. Men nå melder både bekken og rygg seg for fullt. Sykmeldt i 50% nå, og det er liksom en lettelse. Spurte ikke engang om så mye, hadde tenkt på 20-30%. Men nå skal jeg hente meg litt inn igjen:-)
Alida*Englebarn Skrevet 17. mai 2011 #12 Skrevet 17. mai 2011 Hei! Jeg er i den 28 uken og snart i 3 trimester, tyvstarter jeg også:-) Jeg merker mye mer plager nå og blir noen ganger bekymret men trøster meg selv med at det er normalt. Beina er tunge, går med støtte strømper, får kynnere når jeg er ute og går, må stoppe opp mange ganger, får rivninger i sidene, har begynt å vokne på natten for å snu meg over på den andre siden, må ofte tisse. Det er også vanskelig å sitte noen ganger, tungt å stå. Hva gjør man; hmm. Jeg er sykemeldt 50% men ødelagt i kroppen når jeg har jobbet. Dette begynner å bli tungt, men tar en dag om gangen:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå