Baby Bliss Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Kjøpte inn noen mens jeg fortsatt var gravid sånn i tilfelle jeg ikke fikk til ammingen (brystreduksjon), men det gikk helt fint... Så nå har jeg endel slike tuter. Men hvor lenge kan man oppbevare dem? Noen som har peiling? Er det slik at de holder noen år og det ikke skader å bare ha dem liggende i en skuffe til nestemann, eller bør de brukes innen en viss tid og jeg egentlig bare kan gi dem vekk til noen som bruker dem?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Har ikke peiling, men står det ikke noen dato på de, så kan de vel oppbevares en stund. Er du veldig i tvil, hør på apoteket eller finn hjemmesiden til produktet og les om det der....
mastermind Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Tror de holder ganske lenge. Jeg kasta mine fra nr 1, de var godt brukt noen av de, men om de hadde vært nye hadde jeg tatt vare på til neste gang. Blir fort slitt. Men de fleste nå er laget av silikon og den er holdbar, verre med gummi som morkner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå