gulda Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Gikk opp for meg i dag hvor mange nick her inne jeg kjenner igjen og har fulgt, egentlig. Noen får en med seg bruddstykker fra, mens andre har en ganske lik historie med og har fulgt gjennom tre trimestere. Aner ikke hva dere heter, hvor dere kommer fra, eller egentlig noe om hvordan dere er. Men det har vært så koselig å følge med likevel! Gikk opp for meg at jeg kommer jo til å savne å høre oppdateringer fra dere, jenter! Så utrolig mange supre jenter her inne, altså! Lykke til i innspurten!!! )
kokosyklus Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Lykke til du og:) Ellers møter man igjen mange av de samme nickene på DIB:)
Morcheeba Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Vi sees vel på DinBaby??! Jeg klarer ihvertfall ikke å bare plutselig logge av...
Jordbæret <3 Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Ja det er rart hvordan man kan bli godt kjent med, og knyttet til mennesker man aldri har møtt og ikke kjenner navnet til, når man møtes i forum for felles interesser. Jeg opplevde noe som for meg var ganske sterkt her inne. Da jeg var gravid for fire år siden, møtte jeg ei dame med et spesielt nick her inne. Vi ble gravide samtidig, mistet barnet samtidig, og jammen ble vi gravide på nytt samtidig. Vi mistet kontakten etter fødselen og i mange år var jeg ikke innpå her. Men da jeg ble gravid igjen og kikket inn her så møtte jeg jammen samme dama, og jaggu var vi blitt gravide samtidig igjen. Så nå har vi god kontakt og denne gangen skal vi beholde den kontakten :-) Ønsker alle lykke til i innspurten på svangerskapene!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/3003 Her kan man fortsatt holde kontakten etter fødselen=) Samme brukernavn/ passord som på BIM!
♥Blåvinge og epleungen♥ Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Blir alltid så glad av å se nicket ditt Gulda. Kommer til å savne deg! Vi har termin samme dag, og liker å lese innleggene dine. Håper at mange av oss kan holde litt kontakt på DIB Kjempe gøy å følge mammaene og våre små nurk utenfor magen også! Stor klem
prøverigjen:) Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 helt enig blåvinge;) blir også sååå glad av å se nicket ditt gulda;) og enig i at vi må jo fortsette på dib;) blir kos;) klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå