elisabeth89 Skrevet 15. mai 2011 #1 Del Skrevet 15. mai 2011 Hei jenter Hadde et mislykket ivfd forsøk i mars/april. Har nå et befruktet egg på frys i trondheim. På en side har jeg lyst til å bruke det nå i sommerferien, da får jeg slappet skikkelig av etterpå, og jeg føler det har litt å si.. På den annen side har jeg meldt meg på halvmaraton som går av stabelen 25. september i oslo.. Løpet går over 21 km, og jeg merker allerede nå at jeg sliter med kneet mitt etter bare 10km.. så sjansen for at jeg i det hele tatt greier å delta er ikke mer enn 50%. Så tenker litt at hvis jeg tar litt treningsfri i to uker etter vi evt har vært å satt inn embryo i trondheim, i sommerferien vår. Så ser jeg om jeg blir gravid, og gjør jeg det, HUUURRRAAAA!!! Men hvis ikke, så kan jeg begynne med treningen igjen, og prøve å delta på maraton.. Har egentlig ikke lyst til at noen skal vite at jeg setter inn embryo skjønner dere, for når vi hadde behandling i mars, var det mange som visste om det, og jeg følte mye press på meg! Hva tror dere?? Elisabeth:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143230043-skal-skal-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Vanillie Skrevet 16. mai 2011 #2 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg synes det høres ut som en god plan. Et par ukers hvile er ikke farlig for treningen (du kan jo uansett trene litt alternativt eller gå fine turer, sykle, søvmme eller andre mindre belastende aktiviteter). Selv må jeg kansellere tre triathlonkonkurranser og en marathon, men det er ikke så farlig. Jeg har forøvrig ikke tatt treningsfri hverken under rugingen eller etter positiv test, men har trent på litt lavere puls enn ellers. Men hvis du har kneproblemer bør du ta det roligere uansett, muligens vurdere en tur til legen før innsett, siden det ikke er alle betennelsesdempende medisiner som lar seg kombinere med graviditet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143230043-skal-skal-ikke/#findComment-143231794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå