MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Har dere gått til innkjøp. Finner ikke så mye å velge i på det norske markedet. Og er alle dyre? Er ute etter en med praktiske lommer på utsiden, og er den litt klassisk pen å se på er jo det er stort pluss.
NostraStoria Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Syns heller ikke det er det store utvalget her hjemme, så har ordnet en fra Bliss Diaper Bags fra Storksak. Var på salg i tillegg, så da hjelper det på Har tidligere hatt stelleveske fra JJ Cole Collection, veldig praktisk men litt i overkant stor til den nette vogna jeg skal bruke til lillegutt.
Mamita_Linda Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 hadde samme problemet selv, men tilslutt fant jeg en fin en på kids and care.. bestilte den på nett.. 400 kr ca med frakt de hadde mange forskjellige der :=)
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Jeg kjøpte en fra Petunia Pickle Bottom på Babyshop http://www.petuniapicklebottom.com/collections/index/bags/ Finnes mange fine, men de koster en del. Mye billigere om du bestiller fra utlandet. SkipHop og OiOi er også mye billere i utlandet.
MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2011 Takk for tips! Skal sjekkes ut:)
megh Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Sist kjøpte jeg Allerhand sin. http://www.google.no/m/search?site=images&source=mog&hl=no&gl=no&client=safari&q=stellebag%20allerhand#i=6 Og var fornøyd. God plass. Stellematte inni. Mange lommer. Og sånn som holder hanken stabil på vogna. Det siste syns jeg var viktig på stellebag
Mrs. Bouquet Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har gått for petunia picklebottom i den fasongen som heter touring tote. Det viktigste for meg er at det er glidlåslukking på toppen, slik at man slipper å sånn klaff over åpningen. Den er bare i veien når stellevesken henger på vogna. Man får ikke lukket opp uten at styret er i veien, og de velter ofte lett når de står på gulvet og klaffen åpnes. Er det ikke glidlås faller det ofte lett småting ut av den om den havner litt på sida eller den velter. Har hatt flere med klaffelukking, og aldri igjen.
MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 16. mai 2011 Fandens- Olga håper du leser det her: likte kriteriene du hadde lagt til grunn for valg. Likte veska, det er regulerbar rem ja? og er det lomme på utsiden. Virket litt liten når jeg så den på nett, men han er kanskje ikke det? Og sist men ikke minst, vet du hvor man får den får en rimeligere penge? Takknemlig for svar
NostraStoria Skrevet 16. mai 2011 #10 Skrevet 16. mai 2011 sjekk på nett, vil tro den er billigere å kjøpe fra utlandet selv om du må betale toll og moms.
Mrs. Bouquet Skrevet 16. mai 2011 #11 Skrevet 16. mai 2011 Den trekker dessuten ikke til seg særlig med smuss og en kan tørke bort det aller meste med en våt klut såg i en demonstrasjon på yputube.com Jeg venter på min i posten. Kjøpte den brukt på finn.no i helga til 500 kr + frakt. Men jeg vurderte å kjøpe akkurat samme bare ny fra www.amazon.com. (Hadde gjort det om jeg ikke fikk den på finn.no) Bare søk på petunia pickle bottom touring tote på amazon så kommer det opp flere fargevalg. Noen er eldre modeller til billigere sum. Selv har jeg kjøpt den første i sort og grått med litt gult på til 94.99 $. Passer godt fordi jeg har en sort og en grå vogn. Den kom på ca. 670 kr. inkludert frakt. Så kommer toll og moms i tillegg. Det blir i underkant av 1000 kr (uten at jeg har regnet særlig nøye på det). Det er trygt å handle på amazon.com har gjort det flere ganger.
MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 16. mai 2011 Takk for svar ) Da klikker jeg meg inn på amazon! Hadde først skip hop versa diaper bag som første valg, men den tro jeg bare blir veldig fin å se på, men ellers upraktisk. Tenker gubben vil syns den blir femi, men det får bare være. Blir vel meg som bruker den mest uansett. Lykke til vidre i svangerskapet, jeg "entrer" 3 tri til lørdan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå