Gå til innhold

16. Mai i morgen.. Trenger råd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 2 dager over IKM, graviditetstesten i går var temmelig blendahvit.

På mandag 9. mai testet jeg positivt på EL test, men hadde EL 29. april.. Så tror kroppen tuller seg litt.

Har i litt over en uke hatt "mens" smerter, milde sådan, men ingen av de vanlige PMS symptomene mine.. Om EL var den 9. mai skulle jeg nå uansett hatt PMS.. mine PMS symptomer har ALLTID vært i 15 år VONDE hovne pupper i en uke før TR.. Men nå har det bare vært at venstre nippel har vært sår i en uke. Og nå de siste dagene har puppene blitt slik at det er litt vondt å ta av bhen.. Litt tunge.

Jeg tror ikke at jeg er gravid i og med at jeg har ingen symptomer på det eller PMS og negativ test i går på morgen urin..

Men alikevell klarer jeg ikke å bestemme meg for om jeg skal drikke sammen med alle de gode vennene vi har invitert på pils og kos i morgen. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg stole på følelsen jeg har av at jeg ikke er gravid og ta meg et par pils, eller skal jeg safe og la være frem tli TR har dukket opp?

Sambo stakar tror at jeg er gravid og spør hver dag om jeg har tatt test, for han mener jeg ikke nødvendigvis trenger å få positivt før det har gått to uker. Jeg tror han kommer til å bli skuffet når TR kommer.

Huff dette ble et rotete innlegg..

Men håper noen forstod dette litt og kanskje kan gi meg noen råd?

På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm... Ingen svar her..

Men kan da uansett legge til at hadde litt blod på papiret i morges, og litt brun utflod.. Litt sånn som på slutten av mens.. Har gitt seg nå, men tror det kan være begynnelsen på TR..

Eller hva sier dere?

Skrevet

kom ingen mens i går! =) Og ny positiv EL test!

Sparte på morgenurinen min i dag, og tok en test i sted.. men hadde glemt å sette urinen kaldt.. Fikk en skyggestrek! jeg så den og sambo så den og!

Trengte ikke myse engang! Første gangen i mitt liv jeg har opplevd det. Det har alltid vært blendahvite tester før...

OMG! Gratulerer med dagen folkens!

Skrevet

Hæ?? Men hva vil det si? at du får eggløsning rett etter at du har hatt eggløsning, før mensen?

Skrevet

Så spennende :-) Regner med du tar en ny test i morgen (det hadde i hvert fall jeg gjort, hehe). Håper du oppdaterer oss, er alltid gøy å følge med :-) Lykke til! Forresten, ble det noe drikking i går?

Skrevet

Nei, det kan så vidt jeg har hørt tyde på graviditet :)

Og med en tydelig bred skygge på graviditetstesten så velger jeg å snart tro på at jeg er gravid.. ca fem/seks dager over IKM =)

Skrevet

Skyggestreken var på en graviditetsstrek altså!

Skrevet

Åja.. ny test er anskaffet.. Hadde ikke liggende men min beste venninne hadde en jeg fikk =) Og har bestillt på Billige-tester.no...

Jeg skal oppdatere.. Dette er så spennende..

Nei, sambo syntes ikke noe om alkohol før vi er sikkre, og det mener jeg og.. Så drakk Clausthaler jeg. Men alkohol hadde jeg ikke behøvd uansett.. Var en del svimmel i går. Og i natt snurret rommet som om jeg var dritings.. Lå og svelget og gjorde mitt for at ikke noe skulle komme opp =)

Skrevet

Dagens test var RFSU sin.. Negativ:( Men i går på CB sin var det tydelig en tykk lyyyyyys lys blå strek.. trengte ikke myse eller vende på den for å se den..

Jeg blir GAL av dette!

Skrevet

Kan jo være at RFSU sin er mindre sensitiv, da? Krysser fingrene for at morgendagens test viser et klart og tydelig positivt resultat :-)

Skrevet

Ja, vi får se :) Kjøpt en A1 til i morgen.. Skal en tur til legen og tappe blod også... spennende

Skrevet

Jau jau..

Kom til legen og damene på laboratoriet diskuterte seg imellom og kom frem til at jeg skulle bare ta en urinprøve...

Graviditetstesten jeg tok i morges var negativ, så jeg visste at det ville den bli hos legen og..

Og det var den sa dama på laboratoriet, men hun skulle legge den inn til legen, så skulle legen se på den.. Hvorfor skal legen det om den er negativ, er det noen som vet det?

Men hun sa og at det var enda tidlig og at hun hadde slitt med å få positivt resultat på urinprøver da hun var gravid, det hadde tatt lang tid før det gav utslag... så får vente og se.. enda ingen tegn til tanta..

Skrevet

Vel vel..

Da gikk det ikke veien.. negativ test i morges, og TR kom i sted..

Hadde det veldig på følelsen da alle symptomer jeg har hatt til nå er forsvant i går.. Så da er det bare å begynne på nytt..

Skrevet

Da føyer du deg nok inn i rekken blant oss med kjemisk graviditet... :-/

Lykke til neste gang, da sitter den :-)

Skrevet

Jepp :)

Det skjer når det skjer :)

Sambo tok det vel tyngst.. Men det hjalp vel ikke akkurat at i går kveld ble han frastjelt lommebok og mobil og i dag står jeg opp og får TR :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...