Gå til innhold

Hva heter barna dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tre som heter:

Marcus

Elias

Selma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare ei, som heter Kajsa.

Evt. bror skal hete enten Espen eller Viljar,

Evt. søster får kanskje hete Rebekka eller Evina

Skrevet

Mine skatter heter Kaja

Thea

Og snart Noah...

Skrevet

mine heter adrian og juliane... har ikke valgt navn til den i magen enda, vet ikke kjønn

Skrevet

Datteren min heter Victoria.

Har termin i disse dager..venter en gutt, men ikke bestemt oss for noe navn enda.

Skrevet

Mine heiter Victoria,Sander og Emil=)

Skrevet

Jeg har en gutt som heter Marcus. Venter ei jente i juli men har ikke bestemt navn enda. Står mellom Nathalie, Mie eller Amalie....

Skrevet

Mine (eeh våre mener jeg=) heter:

Elise

Max

Alva

Skrevet

Bersvend og Ravngunn + lille Ingebjørg som skal komme i midten av september. :-)

Skrevet

Celine og Sarah:-)

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Alma & Mille

Skrevet

Vår datter heter Filippa Emmeline:) Får vi en gutt neste gang skal han hete Felix, blir det jente skal hun hete Frida:)

Skrevet

Olivia

for fire år siden var dette et originalt navn. Nå heter annenhver jente i barnehagen det samme.

Skrevet

Kan jeg bare spørre hvordan du uttaler Bersvend? Regner med det er et guttenavn...? Spør ikke for å være ekkel, men jeg har aldri hørt det før :o) Ikke Ravngunn heller når jeg tenker meg om...! Dere har vært flinke til å finne navn ikke annenhver unge har da :o)

Skrevet

Adrian og Andrea

Sliter voldsomt med å velge til tredjemann som blir en gutt.

Skrevet

Mine heter

*Angelica Mira

*Adrian

Jeg hadde nok ikke valgt Adrian da jeg fikk sønnen min for snart 8 år siden om jeg hadde visst at det var mange andre som valgte det samme,er jo så sinnsykt mange som heter det..Men Angelica Mira vet jeg ikke om noen andre som heter.Men Angelica er det kun noen få som heter.(Og jeg valgte det før Martha fikk barn,hihi)

Har muligens en liten en i magen nå(Fått svak positiv test,men ikke fått det helt bekreftet enda),Guttenavn aner jeg ikke-jentenavnet holder jeg hemmelig;)

Skrevet

Henrik og Petter:)Vi venter nummer 3 i juli og er enda ikke enige om navn..

Skrevet

Tanja Felizia

Bjørn Fabian

Isabella Fiona

...og flere blir det ikke ;o)

Skrevet

Stella

Bo

Billie

Sakarias

<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...