<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Koser meg hjemme med vasking av babyklær, sengetøy, laken osv.osv. Tenk at de får plass i de bitte små dukkeklærne <3 Igår kjøpte vi sprinkelseng som jeg monterte..barnerommet er ferdig oppusset. Nå gjenstår bare garderobeskap/kommode + ta ned dypvogna fra loftet. er 30+1 idag. Gleder meg så vanvittig mye! Er 2.gangs
Maia&Mathias <3 Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Så bra! Jeg er 30+1 til tirsdag og gleder meg masse jeg også. Har et veldig vondt bekken som gjør at jeg må begrense meg ift ting jeg vil få gjort før hun kommer så er glad jeg er 100% sykemeldt slik at jeg kan ta ting litt etter dagsformen... Vi har kjøpt ny vokseseng til storebror på 2 år som jeg holder på å male. Håper å få den ferdig i løpet av morgendagen sånn at den kan tas i bruk i løpet av uka.. Storebror hopper ut av sprinkelsenga allikavel så håper overganga ikke blir så stor... Fikk skikkelige sommerfugler i magen på fredag kveld når jeg tenkte på at ho snart kommer, men nå har d roet seg litt. Skal uansett bli godt å få kroppen sin tilbake og kjenne at jeg kan gjøre ting som jeg vil uten at jeg skal bli "straffet" for d i form av at jeg ikke kan bevege meg på kvelden uten at d gjør sinnsykt vondt! ;P Jeg er også andregangs.
mammaTkajaÅthea Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Jeg er 30 + 1 i morgen... helt fantastisk å telle ned de siste ukene... godfølelse det... Jeg begynndte også i går å vaske klær å filler og sengetøy +++ Denne gangen blir det en gutt , så alt måtte hndles inn på ny (gøy gøy gøy), så da er det mye som skal handles... men ser egentli nå når jeg vasker det opp at jeg har alt for mye klær... tror nok guttebassen vokser fort ut av dukkeklærne ja... men men... Har to jenter fra før på 6 og 4, så dett blir stas for mer enn mamma og pappa..... Gleder meg til å gå ut i perm slik at jeg får nyte de siste ukene og jør de siste nødvendige tingene før lille Noah kommer til verden.... Skal ha ks så derfor går jeg ut i perm utifra ks dato, altså 1 til 2 uker før min ultalydtermin... Hæææli... Jeg er heldigvis frisk og rask og har ikke noen plager ant enn at det er tungt å bøye seg ned og rydde og de tingene... men kan vel ikke syte over slike ting... Jobber i barnehage .... Skal være hjemme i 2 år denne gangen siden det blir min siste beibi og min siste perm...
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2011 Gøy å høre fra dere som er ca like langt på vei jeg går også hjemme 100% nå pga bekken så jeg tar vaskingen og klargjøringen i puljer..passer bare på mange pauser:) skal bli godt å få kroppen tilbake igjen ja. Slippe å pese som en hest bare av å gå opp trappa skal bli deilig! Jeg har også ei jente på 6 år som gleder seg masse til å bli storesøster. Vi skal også få gutt denne gangen:) Noah er jo et nyyydelig navn! Absolutt et av mine favoritt-navn Deilig med 2 år perm da Jeg skal ta ut vanlig kvote med 100% dekning, så skal jeg gå noen mnd uten lønn frem til barnehagestart i august.
Tosta <3 Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Jeg er og 30 + 1 idag, og guri så jeg gleder meg:) Koser meg så med å vaske alle de nydelige jenteplaggene jeg har handla inn... Vogga er malt og står allerede på pynt i stua! Litt overivrig men er vel sånn når det er 1.gang Kos dere masse alle dere andre og!
SuperMaria Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Samme her - gleder meg!! Jeg har også ca 10 uker igjen til termin nå. Jeg er 3. gangs, og fra før har jeg en gutt på 7 år og ei jente på 1 år. Storebror gleder seg kjempemasse til å få en lillebror også, og siden han allered er verdens beste og mest hengivne storebror for lillesøster, så tviler jeg ikke på at han kommer til å ta denne neste "utfordringa" også på strak arm. Til lettelse for mor og far - som nok får MER enn nok annet å henge fingra i med to små og en litt større i hus... ;-) Vi har ikke gjort klart noe særlig ennå, men vi har det meste i hus fra før, ettersom vi jo har ei lita ei her allerede. Mangler dobbelvogn (men den er bestilt), men det meste annet er det bare å hente ned fra boden, - babybilsetet, nyvaskede klær og sprinkelseng. Gleder meg kjempemye til å være ferdig med dette svangerskapet, og til jeg ALDRI mer skal være gravid (jeg trives IKKE med å være gravid, nei!). Og ikke minst, så gleder jeg meg til å treffe min nye lille sønn for første gang...!!! <3
mammaTkajaÅthea Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 Jeg har også bestillt vogn, en emmaljunga city cross mørk grå med hvitt understell og blå citybag.. gleder meg så til å kjøre den... Ja jeg elsker navnet Noah, har ingen andre alternativ.... Skulle jeg hatt jente så skulle hun hete Milla..... Syns det er helt fantastisk navn... Har dere andre funnet navn?? Har vogga klar jeg også, senga står faktisk færdi skrudd isammen og jeg gleder meg så til å reie den opp sammen med jentene mine som galgleder seg til dette.... Bare de få siste ukene ... Jeg koser meg en hau med magen, syns den er så koselig... kunne gått vært gravid fra uke 20 og utover flere ganger , men syns de første 20 ukene er kjedelige... det er nå på slutten jeg storkoser meg med kulen på magen og de herlige små sparkene man kjenner en gang innimellom.... (jeg har en extremt rolig kar i magen) Jeg skal bare nyte de siste ukene som er igjen som gravid for dette er min siste gang *snufs*.... Skjønner de som har plager at de gleder seg til å få kroppen for seg selv igjen... Hadde vondt i bekkenet med den første jenta mi, så vet hva det er... Lykke til til dere alle...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Jeg er 30+0 på tirsdag 17. mai. Jeg har en liten på 20 mnd fra før så det meste er jo "klart". Må ta ned babyklærne og vaske litt, og ikke minst rydde plass til dem! Veslefrøkna sine klær er jo over alt her i huset så hvordan det skal bli med 2 sett klær vet jeg ikke! Vi mangler et par praktiske ting, og ikke minst må JEG bli klar sånn mentalt sett, huff. Jeg liker å gå gravid og har en veldig aktiv baby i magen, mye mer aktiv enn storesøstra, men er IKKE klar for at h*n kommer helt ennå...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 Jeg er 32 uker og har bare funnet fram litt av storebror sine babyklær og handlet litt nytt tøy . Så ingenting er klart her . Har mye etter storebror bla bæresele, stellebord (fikk aldri pakket det bort etter nr 1 ),matstol, vippestol, bilstol (mange stoler gitt .hehe) Mangler bare ny vogn , vugge , og ammepute + små ting som flasker, helsetepper, smokker ol.. Men det skal vi ikke handle før i midten av juni . Her kommer det også en gutt som vi tror skal hete Arthur . Har en gutt på 4 som heter William . Er lei av å gå gravid og gleder oss til å hilse på lillebror
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 Tenk at det "bare" er 10 uker igjen! Kan nesten ikke tro det, trodde aldrig jeg skulle komme så langt:) Har en Emmaljunga city cross på plass, men mangler citybagen. Holder utkikk på finn.no og håper på å finne en snart. Kjøpte vugge idag, også på finn, men den er litt stor! Vi har begrenset med plass for tiden så lillen må bo på rommet vårt tills vi flytter. Glemte å spørre om mål på den, tog for gitt at den var som de fleste andre vugger, men den var større, og det såg jeg ikke før samboer kom hjem med den... Kanskje jeg må selge den igjen og få tak i en ny:) godt å ha noe å gjøre... He he. Har tatt frem babyklær etter storesøster, men det meste var rosa, så litt nytt har han også fått. Tenk at de er så småååå Er så koselig å fikse og ordne til det nye lille familiemedlemmet, og jeg er såååå klar for å få kroppen min tilbake... Gleder meg til han kommer ut!!
Mamma'n til H og A + spire Skrevet 16. mai 2011 #11 Skrevet 16. mai 2011 10 uker igjen her også, og ingeting er klart! Har jo to fra før av, men har solgt eller gitt bort det meste fra dem, skulle jo ikke ha tre stykker Synes tida har gått altfor fort! Er jo ikke en gang 3 mnd igjen, kanskje bare 2. Ser at en del av dere her sliter med bekkenet, det gjør jeg også, men ellers har jeg ingen plager og nyter svangerskapet (i motsetning med de to første). Gleder meg veldig til babyen kommer, har drømt om henne!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå