vår første 19 mnd prøving Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 1 dag over IKM her , litt brun utflod iste , men så lenge jeg ikke blør er det vell håp det strekker og stikker i magen, som det har gjort siden tirsdag nå Håper håper jeg er gravid ! Hvilke symptomer har dere andre som er over IKM??
camien 2pp Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Hei hei Jo, jeg er to dager over IKM.. Har hatt litt tendenser til mensmurringer i litt over en uke nå. Men ingen av de vanlige PMS symptomene jeg pleier å ha. Jeg blir alltid veldig irritabel og sensitiv uken før TR, og puppene pleier å kjenne ut som om de skal eksplodere.. Men den siste uken har det kun vært litt murringer og venstre brystvorte er øm/sår.. Og har fått 4 kviser. Min kjære har bemerket at jeg ikke har kommet i det standar klikke humøret mitt.. Men testene jeg har tatt har vært negative.. Hadde en positiv EL test på mandag, så har vel hatt dobbelt opp med EL da tenker jeg, men enda ingen pms.. Både min samboer og beste venninne mener at jeg er gravid, men jeg tør ikke håpe, jeg tror nok bare det er kroppen som tuller seg jeg.. Ellers så sliter jeg litt med søvnen og har hatt litt ubehag i skrittet, nesten som om det har vært hovent.. (beklager detaljene) Og har de merkeligste drømmene, drømmer om graviditets tester som aldri kommer frem til svaret.. Men jeg har et dilemma, i morgen er det jo 16. mai og vi har invitert til pils og kos. Men hva skal jeg gjøre om TR ikke har kommet? Skal jeg ta et par pils eller la være? Håper at du er gravid snuppi og venta lillegull 9pp Skal krysse fingrene for deg =) Når skal du teste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå