Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Var inne å så på siden deres, for 2 voksne og ett barn koster det 165 euro, Noen som vet om det er billigere å kjøpe på stedet, eller om det finnes noen form for rabatt noen steder? Det stod også at det ble dyrere dersom vi ville besøke begge parkene, hva betyr dette? Har de to parker? Noen som har tips om steder å bo i Paris også? Takker på forhånd til de som gidder
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Det er Disney og Universal Studios, det koster ekstra for å gå i begge parkene. Vi kjøpte billetter på hotellet, der kan du velge mellom dagspass og pass til flere dager til rabattert pris. Vi bodde et togstopp unna Disney, i nærheten av Outletsenteret. Det er utenfor Paris. Jeg husker ikke hva hotellet het, men fant det til en rimelig penge på hotels.com. Anbefaler å kjøpe pass til flere dager, så dere slipper så løpe rundt for å få med dere alt på en dag. Vi var der tre dager, og så paraden hver dag. Den ble bare bedre og bedre for hver gang vi så den:-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Vi har vært der. Jeg ville ikke bestillt gjennom såkalt reisebyrå. finn rimelig flybilletter på f.eks restplass.no og bestill hotell på f.eks booking.com eller hotels.com. Vi bodde på hotell som var på samme område som eurodisney Paris og jeg syns å huske at vi bestilte adgangsbilletter gjennom hotellet. Husker ikke helt prisen
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Tusen takk for svar. Vi har tenkt å kjøre ned og bestille hotell på expedia.no, men er usikker på hvilket område man skal være i. Så dere anbefaler altså begge parkene da? Tenkte i utgangspunktet å bare være i Disneyland i en dag, men det blir altså for kort? Ingen som husker ca. hva dere betalte for gildet?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Dette er et kjempe bra tilbud!! http://www.bennettferie.no/traveloffer.cfm?product_id=122449619&nsupplierid=278
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Først og fremst; kos dere, dere kommer til å få en helt fantastisk tur Vi elsker disneyland virkelig! Jeg har aldri vært noe disneyfan eller noe sånt, men jeg ble helt nostalgisk av å være der. Tror nesten jeg koste meg mer enn barna hehe Så dit skal vi tilbake. Vi var i parken i 3 dager, og da rakk vi så vidt over alt. Så jeg anbefaler ihvertfall 2 dager. Om dere ligger på et disneyhotell (finnes 5) så får dere inngangsbillett for alle dagene gratis. det lønner seg i amnge tilfeller. Ellers så er det faktisk ikke noe dyrt sett i forhold til fornøyelsesparkene her i norge.. aldri mer hunderfossen og dyreparken for å si det slik. Vi var fire stykk (2 voksne og to barn) bealte akkurat 4000 for tre dager, og det er verdt det. Vi var i høysesongen, og det var minimalt med kø for å kjøpe billetter de har sånne jumer billetter, som er til begge parkene. Og begge parkene bør du få med deg. Universal parken har blandt annet toy story land og mikkes klubbhus show som var en suksess. for ikke å snakke om nemo cars mm Bor du på et av samarbeidshotellene til disney så er det gratis shuttlebus til disney Anbefaler Explorers hotellet vaar helt fantastisk!!!!!!! Og ikke så dyrt heller vi bestillte og gjennom expedia, og de var faktisk billigst LYkke til, dere kommer til å stor kose dere )))))))
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 Skrivefeiler her ser jeg, men jumper billetter ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Takk for et langt og positivt svar Bestillte dere billetter fra hotellet eller i "billettluken"? Forstår utifra svaret ditt at vi må være der 2 dager ja, og at begge parkene er lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå