LykkeligmedBabY Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Jeg våknet i natt med skikkelige smerter nederst i magen. Det er mye vondere enn en vanlig mens, men er det mensen som er på vei? Hvordan har dere opplevd det? Det er 5 uker siden jeg hadde KS.
tine0810 Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 min erfaring er at de første gangene med mens etter fødsel har vært MYE vondere enn normalt (kjente spesielt eggløsningen godt). Jeg hadde ikke så vondt at jeg våknet på natten da men....
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Jeg hadde mensen igjen nå. 3,5 mnd etter fødsel og det var vondt. Skikkelige smerter i magen og fikk sååå vondt i ryggen. Pluss at jeg alltid får vondt i symfysen. Men jeg våkner ikke opp om natten av smertene.
cadence Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Fikk første mens litt over 6 mnd etter fødsel. Og skal love at jeg kjente det de siste dagen før den kom altså. Hadde sykt vondt i magen og korsryggen Har ikke hatt det så ille før mens tidligere, men en gledelig overraskelse var at den kun varte i 6 dager og ikke de sedvanlige 9... Blødde forresten i 8 uker etter fødselen...
Ane Elise Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Hei, Jeg fikk igjen mensen 4 mnd etter fødselen, og hadde ingen store smerter. Samma følelsen som tidligere før jeg ble gravid, altså litt mageknip og oppblåst magen, that`s it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå