Gå til innhold

Hva synes dere om dette guttenavnet?

Anbefalte innlegg

Aiden (eller Ayden) ? Min mann som er amerikansk liker det veldig godt, jeg liker det også, men er litt usikker på hvordan det høres ut på norsk, er jo fint på engelsk uttale, men er ikke så sikker på den norske uttalen av navnet. Man kan jo ellers si det på engelsk uttale her i Norge også......Hva synes dere?

Vi vet forresten ikke om det blir gutt eller jente enda, vi har bare vært inne på tanken.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143229265-hva-synes-dere-om-dette-guttenavnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Ayden er kjempefint! Jeg tror at om dere velger Ayden med Y e det ferre som vil misforstå uttalen. Jeg synes at det er så mange utenlandske navn som er kjempefine, men føler lissom at en må ha en grunn til å velge et utenlandsk navn. En må ha en forbindelse til det landet en velger navn fra. Men om pappaen er amerikansk er jo det en glimrende grunn til å velge et amerikansk et. Sliter veldig med å finne navn til min lillegutt selv... Hvordan finne det ene navnet som er perfekt når det er så mange å velge i!?

Takk for svar dere :)

Det er ikke lett å velge navn nei. Vi vil jo ha et navn som gjør seg bra på begge språk. Jeg synes det er så mange fine engelske navn, og nå som pappan er amerikansk ser jeg på det som en ypperlig mulighet til å velge et slikt navn. Jeg vet at uansett om det blir gutt eller jente blir det vanskelig å velge et navn som vi begge liker.... Ayden er et slikt navn, og jeg er enig at Ayden med y kanskje gjør seg bedre når det kommer til uttalen her i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...