Musemor med tre søte små Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Altså, vi har ikke tenkt å fortelle gutten enda i tilfelle vi mister igjen. Satt å så på et program på TV'en som heter "Saving Babys". Gutten kom opp på fanget mitt, og der var det en dame som fikk UL. Han lurte på hva det var, og jeg sa at hun hadde baby i magen og de skulle se at babyen hadde det bra. Han sier da: "Det er bare mammaer som har baby i magen, ikke pappaer. Har du baby i magen?" Altså, hva svarer man. Har ikke lyst til å fortelle han enda, men klarer heller ikke si nei, og har heller ikke lyst til det... Jeg bare satt der og sa ingenting, og han spurte igjen "mamma, har du baby i magen?". "Vet ikke", sa jeg. Det var ikke godt nok så han spurte igjen. "Oi, Linus, se på de rare dyrene i dette bladet her" sier jeg og napper til meg et Illustrert vitenskap som ligger i nærheten.... Er 8+5 i dag
Endeligtobarnsmamma Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Der hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet med å svare noe sånt som "nei, men kanskje mamma får det en dag". Han spør jo tydeligvis på bakgrunn av tv - programmet, ikke fordi han faktisk mistenker noe
ninini Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 jeg lurer gp litt på når vi skal fortelle mini at han skal bli storebror:)) han har sagt lenge at han ønsker seg en baby, og den skal hete lillesøster.. hehe, så søt vettu. man forteller vi det så kommer han garantert tilå fortelle det i bhg og da blir det veldig offentlig ,så venter litt.. er bare 6+ 2 ,
Dolis Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 vi har heller ikke fortalt ungene noe enda, men datteren på 4 kommenterte at magen min har blitt så stor (i uke 8) og lurte på om jeg var gravid. istedet for å svare direkte fikk hun et spørsmål tilbake: hvordan hadde det vært for deg om jeg hadde vært det? hun lo og sa: da hadde jeg blitt storesøster! også var vi ferdige med den samtalen
baby ventes 2012 Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Vi fortalte det til min lillesøster på 7, samme dagen som vi fant ut at vi var gravide! Vi fortalte det sammen med en klar beskjed om å ikke fortelle det videre, og allerede dagen etter når vi traff henne på kjøpesenteret ble jeg møtt med puppegrabbing & spørsmålet; har du fåt melk i puppene nå? Såeh, det forblir nok ikke hemmelig lenge.. Så hvis du ikke vil det skal bli offentliggjort med det første, så hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet med å fortelle en liten hvit løgn littegranne! Selv planla jeg å ikke fortelle noen det, bare vente til de så magen, men det var ikke så lett som jeg trodde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå