mariabee Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Her har dette plutselig blitt et problem, for nå nekter hun å ta flasken med andre enn mamma, til nød går pappa an. Hyler og skriker om andre prøver, er tydelig sulten og frustrert. Og kommer jeg og gir henne flasken, suuper hun i seg rubbel og bit. Så det er ikke sulten det står på. Blir litt frustrert, for det er jo ingen som tør å passe i lenger periode. Er spent i dag, vi skal i konfirmasjon og foreldrene min skal passe henne. Vi er bare ti minutter unna med bil så om krisen oppstår er vi i nærheten!
Hanna30 Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Høres kjent ut:) Men det går bedre når jeg ikke er der i det hele tatt. Hvis han ser meg og noen andre vil gi, nekter han. Lykke til!
Willy Wonka Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 "Alle" som har lyst hvis du skjønner. Besteforeldre som er på besøk, venner m.v
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 jeg liker best at jeg eller mannen gir gutten vår.Liker den kosen. Men med jenta vår kunne alle få mate, var bare viktig at de gjorde det sånn som jeg sa hvis ikke sprutgulpet hun med engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå