Gå til innhold

Er jeg GRAVID? :)

vår første 19 mnd prøving

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM i går mensen har uteblitt for første gang siden januar :D Det har strekkt og strekt og stukket i magen og kvalmen har kommet sigende av og til for så å forsvunnet igjen, stikkingen og strekkingen er her enda, men ingen mens. Ikke brun utflod engang bare hvit :) håper håper det er en spire der nå! pga korte sykluser burde jeg vell vente et par dager før jeg tar en test :)

Hvordan ligger dere ann dere andre og symptomer?? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende :) Jeg har heller ikke fått mensen ennå, har kommet til dag 31 i syklusen nå.., men på grunn av varierende lengde på syklus så er jeg litt usikker på når mensen egentlig skal komme. Det siste året har det vært mellom tre mnd og 10 dager mellom syklusene. Har gått til akupunktur for å stabilisere, så etter jul har jeg fått mensen hver mnd, av og til flere ganger i mnd...men nå, ingenting. Ikke så mye som en antydning.

I går våknet jeg og var småkvalm, kastet opp ett par ganger, og har vært løs i magen det siste døgnet. Ellers stikker det i magen og i puppene.

Kan ikke si jeg er direkte kvalm nå , men får lyst til å brekke meg innimellom.

Forundrer meg ikke om jeg bare er stappfull av innbilte symptomer da...for har vært litt tørke her for tiden, så regner med at vi ikke har truffet på el, hvis jeg har hatt det, for har ikke testet denne mnd.

Men, spennende likevel. Lykke til alle sammen :)

Skrevet

aldri si aldri :P jeg skulle hatt EL rundt påske tider, og gubben dro på hytta, og jeg måtte være hjemme for å jobbe, hadde kanskje bare sex en eller to ganger den uka, men traff visst for det :P

angående symptomer så var det at TR ikke kom på dagen, å det hadde den gjort siden jul, og puppene var fortsatt ømme, og at jeg hadde syke stikkninger/kramper nederst i magen, kunne våkne på natta også.. har det fortsatt :/ jeg var sikker på at dette var bare innbilt så jeg venta en hel uke før jeg testa meg, å fikk et sjokk når det stod gravid på den :)

Lykke til damer!!!

*drysse-baby-støv* ;)

Skrevet

Blir så glad når jeg leser det her :D Det strekker skkkelig i magen hos meg og føler meg generelt sliten. Fikk litt brunt utflod iste, håper ikke det er tegn på mensen som kommer :( ! Hadde du brunt utflod noen dager rundt ikm? Jeg tenker at så lenge det ikke kommer blod så er det vell håp?

Skrevet

håper det har klaffet for deg også ønskebaby+lillegull :D når skal du teste?

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle teste i løpet av neste uke en gang, må mote meg opp litt først. Blir så skuffa hvis det ikke klaffer nå heller...,men på en annen side så har jeg sagt til mannen min at vi ikke bør ha for store forventninger denne mnd, for vi har ikke stresset med å ha sex, og jeg har vært flink å ikke tenke så mye på babyer ( og det er en liten bragd i seg selv). Kanskje det er trikset??

Hvor og hvor ofte har du stikkinger? Er det sånn konstant eller kommer og går det?.

Jeg hadde mye stikkinger i går, nederst i magen og litt på siden av skambenet, føltes ut som om det var der. I dag har jeg ikke kjent det like mye, men innimellom. Har vært mye små kvalm i dag, ikke sånn spy kvalm,men mer følelsen av å måtte brekke meg. Bortsett fra når jeg skiftet bæsjebleie, da kjente jeg det røsket til.

Skrevet

Nei jeg hadde ingen brunt utflod, men som du sier, så lenge det ikke er friskt blod som kommer ut så er det håp :D hehe

jeg husker også at jeg begynte å få små små mørke hår på puppen, å lurte på hva i hel***** dette var :P

når det gjelder stikkinger så er det mest på kvelds tid eller natta :/

Håper virkelig at det klaffa for dere :D

Skrevet

takk for støtten , men tanta kom på søndagen så nå er vi i 10 pp :) Håper det er full klaff på dere andre !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...