MariCeline31 Skrevet 14. mai 2011 #1 Del Skrevet 14. mai 2011 ... meg en følelse av "trykk" i underlivet? Litt sånn ømt på en måte? Er bare 5 dager siden innsett! Frys i naturlig syklus. Hadde det vært noen dager senere ville jeg tenkt at dette var gode symptomer på et positivt resultat. Men det må da være altfor tidlig. Bruker Klexane, Albyl-e og prednisolon, itillegg til progesteronstøtte. Har hatt fem aborter, er derfor jeg tar dette. Husker fra forrige, negative, fryseforsøket i høst, at jeg fikk mye stikkninger i sidene. Da trodde jeg jo at dette var positivt, men sikkert bare cyclogsten den gang... Har dere noen erfaring med dette? Når er det vanlig å teste? 14 dager fra eggløsning har jeg tenkt, ikke 14 dager etter innsett? Sa ingenting på klinikken. Uh, dette er altfor spennende!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143228177-er-ruger-kan-medisinene-gi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
shalin Skrevet 15. mai 2011 #2 Del Skrevet 15. mai 2011 Hei. Egget fester seg ca fra 4-6 dager etter innsett fikk jeg beskjed om:-) Jeg skal og ha fryseforsøk i naturlig syklus neste gang,det har jeg ikke hatt før,blir litt skeptisk,men deilig å unngå medisiner:-) Hvor stor dose med Albyl-e og prednisolon tar du? og når begynte du? det prakiseres jo så forskjellig,til og med legene på klinikken jeg går praktiserer forskjellig,ikke så lett for en stakkar da. (jeg får vel vite dosering og tid når jeg skal på UL,begynte uttaksdagen sist,og tok 5 ml 2 idager fram til innsett,så var det 10 ml,det var prednisolonen da,albyl tok jeg bare en pille av) Kan jo være at progesteronstøtten gir litt bivirkninger som gjør at du føler deg øm,hvis ikke så får vi krysse fingrene på at det er festesmerter:-))) Masse lykke til!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143228177-er-ruger-kan-medisinene-gi/#findComment-143228852 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå