Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var på første ul mandag 9/5 og de fant 3 eggposer. Jeg syntes ikke det var så aller verst - jeg har amh på 1 og fsh på 13,6. En får være takknemlig for det en kan få.

På andre ul fredag den 13 ;-) fant de bare 2 eggposer, en på 16 mm, en på 13 mm.

Uttak ble bestemt til 18/5. Nå er jeg redd for at den ene eller begge av de eggposene også skal forsvinne. (Og selvfølgelig for at de skal være tomme....)

Hittil har jeg hatt en god del eggmodningssmerter - jeg kjenner dem igjen fra vanlige sykluser. Torsdag, dagen før 2. ul, var det plutselig mindre av dem. Tror dere at dette har noen sammenheng med det at en eggpose forsvant?

Fredag hadde jeg masse eggmodningssmerter igjen, men i dag, lørdag har jeg ikke hatt noen ting. Håper inderlig ikke at det betyr at flere eggposer har forsvunnet! Har ikke noe særlig å gå på nå!

Huff og huff. Forferdelig nervepirrende, denne prosessen....

Fortsetter under...

ja hele denne prosessen er veldig nærvepirrende.

men regner med at du kanksje må øke dosen som stimulering,

jeg måtte gå ned på dosen siden jeg hadde mange eggposer og

fikk enda flere fra UL til uttak.

Uff da, forstår fortvilelsen din godt, men kan dessverre ikke komme med så mangen råd i denne forbindelsen,

MEN det jeg kan si (som jeg alltid trøstet meg med i denne eggmodningsfasen) er at det kalles ikke fullført forsøk før de setter inn et el flere egg! ;)

I hvertfall er dette beskjeden jeg fikk da jeg begynte IVF prosessen.

Sjekk det gjerne opp med ditt sykehus, så jeg ikke gir deg falske forhåpninger.

Men jeg sier som hun over her at; hva med å øke dosen din?

Lykke, lykke til!! :)

Hei Vilsågjerneha

Vet du hvilken skala de har brukt for AMH-verdien din , om det var pmol/L eller ng/L ?

Og hvilken medisin bruker du/dosering? kan nok hende som de andre sier at doseøkning hadde hjulpet. men kommer jo an på hvor mye du tar nå

Annonse

Fikk bare ut et eneste egg! Det var to eggposer der, men den ene var tom...

Noen som vet hvor store sjanser det er for at egget blir befruktet? Får jo svaret i morgen tidlig, men...

Lurer jo også fælt på hvordan klinikken vil stille seg til dette - vil de gi meg flere forsøk eller ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...