Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det går an at man lekker fostervann uten at man merker det?

Dvs at det merkes kun når man er på do ved at truseinnlegg/trusa er litt våt hver gang? Lukter ingenting og har ikke farge... Er det mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, man kan lekke uten at man merker det.. Har jeg hørt ihvertfall. Mente å se det var noen som hadde skrevet at om du bruker svart truse uten bind/innlegg, og det som kommer ut blir hvitt så er det ikke fostervann men utflod. Blir trusen bare våt er det mulig at det kan være fostervann.

De siste, tja, 6 gangene jeg har vært på toalettet nå så har jeg følt at jeg har tisset ferdig. Men når jeg føler meg ferdig, så renner det mer vann. Klarer ikke merke om det kommer fra urinrøret eller kjeden. Er 31+3..

Skrevet

Hvis det er luktfritt ville jeg trodd at det var utflod og ikke fostervann. Syns det kommer enorme mengder utfold nå (uke 37), truseinnlegg holder ikke, må ha bind. Og jeg er ganske sikker på at det ikke er fostervannslekkasje.

Klarer ikke forklare lukta på fostervann, men husker fra sist at den var VELDIG spesiell. Er du i tvil, ta det en tur på føden for en sjekk.

Skrevet

Vanskelig å si om det lukter noe egentlig da jeg er forholdsvis tett i nesa.

Prøvde trusetrikset i natt, og det har ikke blitt hvitt.

Vanskelig dette her altså. Det er som du sier sikkert ikke lekkasje, men tenk om..?

Føler meg litt hysterisk, men..

Skal se det an utover formiddagen. Fortsetter det skal jeg ta en telefon for sikkerhets skyld.

Takk for svar :)

Skrevet

Jeg tror ikke det er veldig farlig å lekke fostervann. Jeg lakk ganske mye for noen uker siden, det var sånn at når jeg kom ut av dusjen så var det en sti av tette dråper etter meg hvor jeg gikk. Det eneste jeg fikk beskjed om var at jeg skulle ta kontakt dersom jeg fikk smerter/rier, og at jeg ikke skal bade i basseng pga at det er økt infeksjonsfare. Men nå virker det som om jeg er blitt tett igjen for nå har jeg ikke lekket en dråpe på ei stund.

Men ta kontakt med føden så tester de det som kommer ut og finner fort ut om det er fostervann. Kan jo være at ditt fødested har andre instruksjoner til deg enn mitt har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...