Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ENDELIG RUGER IGJEN!!! Er nå på rd 1,satte inn 2 vakre embryo i går:) Går på lutinus sammen med progynova,men opplever at deler av lutinusen kommer ut igjen. Bør jeg ta ta en pille til,eller holder det? Tar 3 om dagen.

Er ganske så klissete dette,men har i grunn trua på at den skal funke:) Sist brukte jeg crinone,men da fikk jeg mensen 1 uke etter innsett...

Så dette blir det baby av,kanskje til og med 2:))) Bare litt usikker på om jeg får i meg nok lutinus....

Stooor klem til dere alle:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143227477-lutinusen-kommer-litt-ut-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen tusen takk for svar:)

Så fantastisk at du venter 2 babyer til jul,verdens beste julegave!!:)

Gratulerer såå masse:)

Jeg har bestemt meg for at jeg BLIR gravid denne gangen:)Har hatt bare 1 innsett før,i oktober. Etter det har det vært venting,venting og atter venting....Hadde masse celleforandringer som måtte "ryddes " opp i, og når kroppen min omsider var klar til å ta imot mine kjære eskimoer,så døde de under opptining...:( Men jeg har hele tiden sagt at på neste innsett så blir det baby!! Og nå ruger jeg på 2!!,bruker annen medisin,og tenker bare positivt!! Så får jeg heller ta nedturen hvis den kommer,den blir vond uansett....Men før den tid skal jeg bare nyte livet og våren,og være happy happy happy:))))

Ønsker dere alle en strålende dag,og en kjempefin 17.mai på tirsdag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...