♥Irbeni♥ Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Her holdt det på å ende i katastrofe i mårrest... Tok puregon som vanlig kl. 8.00, kokte meg kaffe og leste nyhetene på nette.. Da det etter en time datt ned i hode mitt at jeg skulle ta ei sprøyte til!!! Skal ta Orgalutran fra i dag av i lag med puregon... Jeg skjønner ennå ikke hvordan jeg kom på det.. Trur jeg har noen som passer på meg Ellers så sprenger det godt på i sidene, så er spent på hva gyn. sier på mandag!
*venter en liten gutt feb* Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 jeg er ruger på dag 10, synes dette er så spennende at det ikke er morro engang. har så mange symptomer for tiden at jeg blir veldig redd. dette er mitt første ivf.
♥Irbeni♥ Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2011 Oi, oi, oi dag 10 er jo kjempebra Har du ikkje sniktestet? Tørr kanskje ikke? Jeg håper på å bli ruger i løpet av neste uke!
*venter en liten gutt feb* Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 jeg skal teste meg i morra tror jeg, mest pga av smerter. har hatt smerter og murringer siden egguttaket.
♥Irbeni♥ Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2011 Heeeeei Da har æ vært i UL i dag,og e klar før uttak på lørdagsmorgen og innsett mandag! Så nu e æ så gla før at æ kan sett siste sprøyte i kveld Å i morgen vend vi nesen mot Trondheim og ei super helg, håpa æ!!!! Masse kan jo skje.... Hvordan går det med dere andre??
Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Lykke til med alt Irbeni. Herlig når en endelig kan slutte med sprøytene. Jeg går fortsatt på Klexane-sprøyter og syns d er pyton, men hjelper det så er det jo klart verdt d. En liten oppdatering fra meg: Er på rugedag 10 eller 11, skal teste på lørdag. Er helt på tuppa. Deppa og tåler ingenting. Griner for alt, til og med på jobb. Klarer ikke å konsentrere meg om stort annet enn å kjenne etter symptomer. Hadde kjempeømme og store pupper helt til for noen dager siden - nå er de sitt sedvanlige gamle jeg :-( Ellers har jeg en del mensmurringer, søtsug, hetetokter. Psyker meg selv helt ned, og er vel overbevist om at det ikke var vellykket denne gangen heller, men har jo et lite håp. Hvordan har dere andre d når d nærmer seg testing? Like sprø som meg?
Lise259 Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 Er på rugedag 9 nå, har skikkelig søtsug jeg å, og er sulten hele tida. Småkvalm er jeg å... Prøver å ikke tenke på noen symptomer, for da vet jeg jo at jeg kommer til å kjenne det. Satt inn 2 ferske egg denne gangen, så har et håp på at 1 av de festa seg iallefall. Men gruer meg skikkelig til å teste, orker ikke se en negativ test til
Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 20. mai 2011 #9 Skrevet 20. mai 2011 Da var løpet kjørt for denne gang for min del. Kjente d jo på hele kroppen. Mensen kom nesten på timen14 dager etter egguthenting, så d ble ingen testing på meg. satser på et til forsøk, men da gir jeg meg. Syns d er en stor påkjenning med både medisiner og venting, og ikke minst store skuffelser. Lykke til til alle dere andre!
♥Irbeni♥ Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2011 Huff, så trist Mummimamma... Det skal ikke være lett å oppnå drømmen sin. Godt du tenker framover.. Man skal ikke gi seg så lett Jeg ble ruger i dag på 2 perfekte egg, så nå har jeg 14 dager med spenning og angst framfor meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå