HELomvending Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Har jo fortsatt Maxi cosi'n vår, men det er ikke mange ukene før den blir litt for snøgg. Og jeg aner ikke hvilken jeg skal kjøpe! Har sett litt på Maxi cosi Pearl, det ser super behagelig ut, men det ser egentlig ut som at dette er fremovervendt? Noen med erfaring? Vil nok egentlig ha bakovervendt tror jeg. Hvilke andre seter er bra? Vil ha et der poden har mulighet til å sove uten at vi må sitte å holde hodet som faller.. :-/ Og et med god støtte til nakke, og ikke for gradert. Og selvfølgelig helst best i test... hehehe. Det skal ikke være lett detta her gitt. :-)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Lurt å dra å se på bilseter selv og VELDIG viktig å prøve de i bilen med og uten unge. Men jeg kan anbefale besafe. Kjempegode men utrolig store seter. Vi måtte bytte ut det når vi kjøpte oss ny bil. Så da kjøpte vi Britax Hi-way. Fornøyd med det også. Har en lang rygg så det varer lenge. Jenta vår på 2 år bruker det enda og vi har ikke justert opp beltene til øverste hakket enda. Men da sitter man litt mer på rumpa si. Mener å huske at begge setene er 0-18 kg. Og er bakovervendt.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Jeg er enig med henne over, ta med deg bilen å prøv de forskjellige setene. Vi er også veldig fornøyd med besafe ii combi, jenten vår er 4 år i august å sitter fortsatt bakovervendt i det, nå skal snart lillebror på 9 mnd overta det Hode har noen ganger falt fremover men det har vi fikset med en slik barnenakkestøtte. Da har det godt helt fint
catyn Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 vi har fra Akta graco (tror det skrivers sånn :)anbefaler det på det sterkeste. men det er tungt, men vi syntes ikke det gjør noe for et skal bare stå i bilen, men hvis dere skal flytte det mellom biler f.eks ville jeg heller tatt besafe sitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå