meradil74 Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Jeg er gravid i 5 uke,men oppdaget til min store forskrekkelse at det kom litt blod idag tidlig; noe som også skjedd da jeg var gravid i 2008; noe som betydde at det var en spontan abort.... Spörsmålet mitt er derfor som fölger: Jeg föler meg fremdeles gravid,med kvalme og murring i underlivet; og skal til jordmor den 8 juni; bör jeg avbestille timen eller gå dit? Jeg har ikke opplevd så masse blödning nå,heller ikke så mye smerter i underlivet... hva med å ta en ny graviditets test?
isa_myr Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Hadde det samme i går og jeg blør litt enda i dag.. Jeg dro til legen i går og fikk bestilt en ultralyds time på sykehuset som jeg skal til den 20... Da skal jeg ha en innvendig ultralyd, for å sjå om det værste har skjedd.. Ring til legen og spør om time til sykehuset med engang
meradil74 Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2011 Tusen takk for det gode rådet:) Jeg blör heldigvis ikke så mye,og har ikke veldig vondt i underlivet,bare litt murring... Kjenner meg fremdeles gravid,med kvalmen som har vart siden forrige uke.... Tror også at jeg skal kjöpe en graviditets test neste uke,sånn for sikkerhets skyld:) Lykke til den 20!!!!
isa_myr Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Som helsesøstra sa til meg i går, så kan du få ett falsk positiv hvis du tar en graviditets test nå for det tar en stund til hormonene forsvinner. Hvis det værste har skjedd.. Tenkte på det samme jeg også, så jeg spurte henne i går.. Ta det mero og prøv å slapp av, ikke overstreng deg i det hele tatt, det var nå det råde jeg fikk. Og hvis det ble for smerte fult så skulle jeg kontakte legen med engang, så ble det sykehus tur på meg med engang.. Ring til legevakta med en gang. For å sitte med de tankene du har nå, er helt forjævelig for å si det mildt. Har dem selv nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå