Gå til innhold

Hater å bli skiftet bleie på!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skriiiiiiiker bare jeg tar litt i bleia hennes. Jeg lar henne stå når jeg bytter og gjør det så kort som mulig uten noe dikkedarier, men hun vil bare ikke ha ny bleie. Og det selv om hun har diarebleie klint over hele rompa. Er hun klar for å prøve litt potte kanskje? Så slipper hun bleieskiftet? Jeg har ihvertfall tenkt til å kjøpe en potte og sette henne på den (hvis hun har lyst) morgen og kveld og se om hun kan synes det er noe bedre. Hun er bare 16 mnd så det er ikke noe pes for å få henne bleiefri, men for hennes egen del, siden hun ikke liker å skifte bleie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en gutt som i perioder har væt vrang med bleieskift, men pga han kjapt blir sår i rumpa og dårlig rygg/bekken på mor har han ikke fått "bestemt" dette.. Han må pent ligge på stellebordet og vi har ved enkelte tilfeller måttet skifte bleie med tvang... Gjør det da selvsagt så kjapt som mulig og prøver å avlede der vi kan... Det er nok ingenting i veien for å prøve potte/do med jenta deres - det har vi også forsøkt med vekslende suksess.. Han er straks 3 år og enda ikke bleieavvendt.. Tror og håper det skjer når han selv er klar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...