Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner mange innlegg om dette, men de er litt eldre, så derfor prøver jeg meg på et nytt. Pga mye negativ omtale har jeg gått bort ifra tanken om å skaffe meg babybjorn bæresele! Så nå ønsker jeg meg et bæresjal. Vi er allerede i mai og jenta mi nærmer seg 2 mnd! Hva bør jeg velge? Blir moby wrap for varm nå mot sommeren?

Alle tips å råd mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte inn Close Baby Carrier bæresjal idag, har hørt mye positivt om det så jeg tenkte å gi det et forsøk:) Men jeg har desverre ikke prøvd det enda, så jeg kan ikke gå god for det;)

Skrevet

anbefaler sterkt moby wrap!

Faktisk mye enklere å bruke enn forventet. Jeg bruker den mange ganger om dagen. veldig deilig å slippe å bli vond i hele ryggen av bæringen. Denne avlaster og er ergonomisk korrekt:)

Skrevet

Jeg har bare brukt en ringslynge og den elsker jeg. Litt vanskelig de første gangene man skal prøve den men så fort du lærer teknikken er den enkel og god å bruke :)

Skrevet

Elsker moby wrapen her i huset! Synes i grunnen ikke den er så fryktelig varm... ellers er den veldig bra for ryggen, knerten elsker å sitte i den og jeg slipper å drasse barnevogna på bussen :)

Skrevet

jeg kjøpte angelpack for en uke siden her:

http://bereglede.no/index.php?main_page=product_info&cPath=84_1_297&products_id=453

og vi er kjempefornøyde med den. enkel å bruke og baby koser seg der spesielt ettersom hun har litt utsikt til sidene. vi forsøkte først sjal og det tror jeg ble for tett for henne. vi har forsøkt babybjørn også og den likte hun heller ikke, men angelpack var topp fra første stund. lykke til- det er virkelig en jungel av bæreutstyr der ute !:-)

det jeg lurer på nå er hvordan jeg samtidig komfortabelt kan bære med meg tingene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...