Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Når har dere offentliggjort graviditeten for "alle"? Jeg klarte ikke å holde meg lenger nå, så nå er nyheten postet på facebook og blogg. Jeg er 10 fullgåtte uker på tirsdag. Jeg fikk snakket med lege idag, og blodprøvene mine var bra. HCG har stabilisert seg og sunket ørlite, men det var visst helt normalt mot slutten av 1. trimester. Og på UL på mandag fikk vi jo se lille peanøtta vår på 2 cm med hjerteslag og alt. Så da håper vi det går bra. Hadde en bitteliten blødning idag når jeg stod opp, men jeg stresser ikke sånn med den nå. Jeg regner med at det kom av at jeg har spydd litt siste par dagene igjen, samt at jeg hadde noen nyseanfall igår kveld der det reiv skikkelig i magen. Så jeg tar det med knusende ro.
Gråsonen Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 så deilig jeg er sikker på at alt vil gå kjempe fint for deg/dere )
Kafo - julibaby12 Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Åhh, har såå lyst til å offentliggjøre det. Er 10 + 1 i dag og har sett dukende hjerte. Familien vet det jo, men vil si det til resten av verden. Mange som sier jeg burde vente til 12 uker.
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2011 Da synes jeg du skal fortelle det Kafo. I uke 10 er det 93,8 % sjans for at det skal gå bra, og i uke 13 er det 96,3 % sjanse for at det går bra. Det er ikke store forskjellen uansett, og jeg har inntrykk av at de fleste aborter skjer før en er åtte fullgåtte uker. Når en er 10 uker på vei er jo alle organer dannet og sjansen for misdannelser veldig liten.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Eg og vil fortelle og men vil holde det tilbake siden jeg har ordna med dobbelttest. Må nok vente er jo 39 år og da.
Kafo - julibaby12 Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Hehe, nå ga du meg siste puffet jeg trengte. Nå er profilbilde endret til UL-bilde og statusen står det at vi venter baby. Æhh, skummelt
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2011 Hehehe... Litt deilig å slippe bomba også. Kanskje jeg skal endre profilildet mitt til ultralydbildet jeg også, men det er ikke akkurat så masse en ser fra ultralydbildet da. Bare en liten peanøtt fra da jeg var 8+6. Hehe... Når var du på ultralyd?
Kafo - julibaby12 Skrevet 14. mai 2011 #8 Skrevet 14. mai 2011 var på ul 9 + 3, ser et hode, kropp og armer, bein som er små "klumper". Men vet ikke om andre ser det like godt som meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå