Gå til innhold

Har bestilt vogn i dag, jippi:)

Anbefalte innlegg

Etter masse tenking endte vi opp med en Emmaljunga citycross med marineblå citybag og svart sportsdel...kjempefornøyd:) Gleder meg til å få den hjem, og ikke minst til å legge tulla oppi der i starten på september:) Har dere kjøpt vogn ennå? Hva valgte dere, og hvorfor?

Vi sto mellom Emmaljunga edge duo og city cross, men valgte citycross fordi den er lettere- jeg sliter allerede litt med bekkenet og kommer til å måtte løfte vogna mye ut og inn av bil...også er jo den vogna veeeldig søt også da:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143225923-har-bestilt-vogn-i-dag-jippi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann...

Jeg fallt også på city cross... Superfornøyd...

Lett og god å trille , enkel måte å legge ned ryggen , litt vanskeligare å få opp og ned beinstøtta på sportsdelen men det er visst bare i begynnelsen....

Jeg valgte dark grey med sauer inni kalesjen på sportsdelen og hvitt understell med hvite felger på hjulene... ble gallstilig....

Citybaggen er 3 år gammel... har sugglet på akkurat den baggen i 3 år også... fikk kjøpe den av ei jeg kjenner, den er lyseblå og mørkeblå med noen tau på som krysser hverandre.... Ikke helt enkelt å forklare.... kan bare si NYDELIG...

Jeg får legge min lille prins i den i juli en gang.. gleder meg såååå....

Har to jenter fra før og dette er min siste... du verden jeg skal kose meg med denne lille krabaten....

Lykke til med vogna og alt... håper du blir fornøyd...

Jeg er å vipper å jynger og steller med vognen nesten hver dag,... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...