Gå til innhold

kan noen se på meg i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

får opp mye barn i rundt deg,du er litt stresset på et vis.Får opp at du kommer til og skifte jobb om 6-7år,kanskje det høres lenge til men det er det jeg får opp.Får opp nakenhet,samt dufter,noe innen for skjønnhet,akupunktur,massjer eller spa.

Du er en veldig enkel person og lese.Får opp mye rundt deg her.

Hei igjen,jeg får opp at du har ingen barn nå?stemmer det?Får opp at du har veldig lysr på barn nå,men er ikke helt klar for det enda.Du vil at noe skal være litt andeledels.Får opp flytting om et par år på deg,der kommer du til og få det litt mer avslappet,rundt deg nå så er det mye trafikk..mere hus rundt deg.

Får opp at du trenger litt ro rundt deg,får opp barn på deg 2 stykk...får opp 2 jenter.Først rundt 2013 får jeg deg gravid.

Annonse

Heisann:-) Oij du er utrolig flink Aurora. Det stemmer at jeg ikke har barn men har veldig lyst på barn. det stemmer at det er mye trafikk rundt meg + hus. Det stemmer også at vi skal flytte om noen år. Da skal min samboer ta over en gård, der er det veldig fint å avslappet:-)

Ja jeg merker at det er mye stress rundt meg, Tenker veldig mye på jobben fortiden...

2 jenter blir bra vettu, det ser jeg virkelig frem til:-)

Da skal jeg kose meg å ta livet me ro;-D

Tusen Takk for at du tar deg tid til å se på meg Aurora, det setter jeg virkelig pris på. Håper du får en kjæmpe fin 17 Mai å kos deg masse med is og pølser :-)

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...