Livsnytermamma Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Er 1 uke over IKM. Fikk brun utflod for to uker siden i et par dager, samt hatt økt hvit/blank utflod alle dager etter det. Har det enda. Har mensensmerter som kommer og går, og tisser veldig mye i forhold til før. Men... Alle tester er negative, men kan det være noe annet enn graviditet?.. Som gir samme symptomer som om du skulle være gravid..
Underveis --> Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Er ikke lett å si gitt. Kan jo være du produserer hcg sent. Du har jo veldig flotte gravidesymptomer da, så forstår frustrasjonen din. Har du brukt de mest sensitive testene? Kan jo ta deg en tur til legen om det fortsetter slik over helga.
Livsnytermamma Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2011 Hm jeg vet ikke helt forskjell på disse testene. Men har brukt strimmel fra billige-tester, samt clearblue sine hvor du får opp kryss hvis du er.. Det rareste er at jeg tok en strimmel for en ukes tid siden hvor det kom en svak svak strek, men jeg har hørt noen som kaller det skyggestrek og at det ikke er noe med graviditet og gjøre. Har du erfaring?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå