1+1=2 :) Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Har sett litt på Phil and teds søskenvogn, lurer på om de er gode. Er det noen her som har en sånn type vogn? Det er så mangen som skal selges på finn, begynner å lure litt på om de ikke er noe gode siden det er så mangen som selger vognen bare 1 år gammel!
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Vi kjøpte denne da vi ventet nr. 2 for 4,5 år siden (bruker den fremdeles), og har kjøpt ny modell "med alt" tilbehør nå når vi venter nr. 4. Med 2 tette trenger man uansett en form for søskenvogn om ikke en hver tur ut med minsten skal bli en ukoselig kamp med storebror/søster. Fordelen med P&T er at den er så smal og lett å svinge, og så langt jeg har sett den eneste søskenvognen som lett lar seg manøvrere i alle former for butikker og offentlig transport. Den er også så liten i sammenleggbar tilstand at vi ofte har fått den med på fly, og den tar særdeles liten plass i bilens bagasjerom. På fortau tar den ikke mer plass enn en vanlig liten trille, og man slipper knuffingen fra sure forbipasserende. Bakdelene kan være at den kan oppleves som ustabil (gjelder kanskje alle 3-hjuls vogner? Ikke vært noe problem for meg), samt at den ruster en del (mulig tilpasset australsk klima?). Jeg har sett noen klage over at minsten blir lei av å sitte bak ryggen på storesøsken, aldri hatt det problemet selv, mulig fordi vi har hatt som en regel å aldri sette den minste foran, så de har vel ikke visst bedre Større barn kan være noe dårlig beskyttet ved særlig guffent vær, og vi har hatt en annen vogn til utesoving om vinteren ved under minus 10 grader. Ellers synes jeg generelt det er mange som selger vogner av alle typer som kun er 6mndr-1år gamle, uten at jeg helt forstår hvorfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå