Pogoled Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har kikket på H&M men fant ingen sparkebukser der (kun bukser). Jeg har kikket litt på nett og der er det noen som er fine, men har lyst til å se på sparkebuksa og kjenne på kvaliteten før jeg kjøper. Noen som har tips til hvor jeg kan gå?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har sett flere både på hm og cubus... Har også sett noen kjempe fine noen i ull på barnas hus og hos nøstebarn... Også holder jeg på å strikke en selv Er straks ferdig med den første nå, og skal jeg snart begynne på den neste...
Elvegris Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Se på kakle.net, for eksempel. Hengslebukser/sparkebukser i ulike størrelser - utrolig fine og originale, synes jeg! Skikkelig retro Har flere av dem. Man kan bestille av det som finnes ferdig - eller spesialbestille ift hva slags farger og stoff man foretrekker.
zassy☆ Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 De har sparkebukser både på name it og lindex iallefall som jeg har sett. Har kjøpt en sånn med knapping mellom bena, så lurt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå